اخبار داغ :

نشست خبری آلبوم جدید سعید شهروز برگزار شد

موسیقی پارس: روز دوشنبه پنجم بهمن ماه مراسمی تحت عنوان نشست خبری در فرهنگسرای نیاوران برای معرفی نهمین آلبوم سعید شهروز خواننده ی پاپ برگزار شد.
در این مراسم اکثریت عواملی که در تولید و تهیه ی آلبوم نقش داشتند حضور به عمل رسانده بودند.

بابک صحرایی ترانه سرای خوب کشورمان جلسه را با صحبت هایی درمورد شخصیت سعید شهروز،دوستی خودش با وی و تاثیرات لحن و سبک سعید شهروز در عرصه ی موسیقی پاپ آغاز کرد.
او گفت: سعید شهروز جزء خوانندگانی است که جریان تازه ای را در موسیقی بوجود آورد،جریانی که ارزشمند و قابل تقدیر است.
همیشه بهترین ترانه ها را انتخاب کرده و در همه چیز بسیار دقیق است.
بابک صحرایی ادامه داد که اکثر ترانه سراهایی که امروزه شناخته شده هستند با سعید شهروز به اینجا رسیده اند و به نوعی شروع فعالیت آن ها با سعید بوده است.همانند خود من که اولین بار ترانه هایی همچون”ستاره”و”غربت”در آلبوم سعید جای گرفتند و به نوعی سکوی پرتاب خوبی برای کار من شدند.

در ادامه وی از سعید شهروز و سیدمحمدکاظمی که ترانه سرای تمامی قطعات آلبوم”79″است درخواست کرد در مورد نقطه ی شروع آلبوم و عوامل صحبت کنند.

سعید شهروز اظهار داشت:به دلیل مشکلاتی که در پخش آلبوم قبلی وجود داشت تصمیم داشتم که دیگر آلبومی ندهم،اما محمد عزیزم(سید محمد کاظمی)واقعا من رو امیدوار میکرد و همیشه سنگ صبور من بود و از همان ابتدا این محمد بود که انگیزه ی دادن آلبوم جدید را در من بوجود آورد.

محمد کاظمی پس از قدردانی و تشکر از سعید شهروز ادامه داد که از نظر من عواملی که در این آلبوم حضور داشتند مهربانترین و بهترین افراد این دوره ی موسیقی هستند و همچنین فکرمیکنم که هیچ آلبومی تا به امروز در عرض ۶ ماه تولید و پخش نشده باشد اما آلبوم”79″با همت خود سعید شهروز عزیز و این دوستان درجه یک و حرفه ای در مدت شش ماه تولید شد.

سعید شهروز نیز اضافه کرد:تمام افرادی که در این مجموعه حضور داشتند بهترین هستند.
وی ادامه داد:آن ها همه چیز را درنظر میگرفتند،از سبک و کارهای من شناخت داشتند و سعی میکردند هم سلیقه ی نسل امروز و هم سبک کارهای مرا در نظر بگیرند.از اوایل سال نود و سه،جلسات متعددی داشتیم در مورد روند تولید آلبوم و همینطور عوامل،که در حین کار قراربود بابک صحرایی عزیز نیز با ما همراه باشد اما به دلایلی این افتخار نصیب ما نشد.

وقتی از سید محمد کاظمی درمورد ترانه ها پرسیده شد و اینکه خودش کدام قطعات را بیشتر دوست دارد، گفت که پنجاه درصد از ترانه ها بر روی ملودی نوشته شده است و من در این آلبوم به نظرم با بهترین ملودی سازها کار کرده ام و باقی ترانه ها نیز از قبل نوشته شده بودند.همانند”کجا برگشتی”و به همین دلیل من این کار را خیلی دوست دارم چون سال ها صبرکرده بودم تا نتیجه اش را ببینم اما قطعه ی”آره عاشقتم”رو هم خیلی دوست دارم.

سعید شهروز در مورد نام آلبوم خود توضیح داد که:از همان ابتدا نام های مختلفی به ذهنم می آمد اما دوست داشتم یک اسم خاص باشد،یک روز به ذهنم رسید که من بعد از هفت سال قصد دادن آلبوم را دارم و این نهمین آلبوم من است و همینطور حاصل جمع ۹ و ۷ میشود ۱۶ که تاریخ تولد من است و همینطور سال ۷۹ آغاز
فعالیت هنری من میباشد،این شد که اسم آلبوم را گذاشتیم”79″.

در بین صحبت های سعید شهروز و محمد کاظمی،هرکدام از عوامل این مجموعه به درخواست بابک صحرایی صحبت هایی را انجام دادند و از ویژگی های کار با سعید شهروز گفتند.

پیام هوشمند گفت:سعید شهروز خواننده ی بسیار خوبی است.در این آلبوم تنظیم دوکار را برعهده داشتم،و دوست داشتم که همکاری بیشتری باهم داشته باشیم.

سیاوش صدری گفت:همیشه دوست داشتم با سعید شهروز کار کنم،درست است که فضاهای کار متفاوت است اما همکاری های خوبی انجام شد.

حامد برادران:در این آلبوم فضاهای الکترونیک و ریتمیک وجود دارد و به نوعی میخواستیم مخاطب جذب بکنیم و سلیقه ی امروز موسیقی را درنظر گرفتیم.

بقیه ی افراد و عوامل حاضر در جمع همانند’مهدی کاشیان’،’امیرعباس حسن زاده’،’صادق نورانی’و’امیرعلی زمانیان’ نیز هریک صحبت هایی کردند و از کارها و دوستی خود گفتند.
در مورد برگزاری کنسرت و اجرای زنده سعید شهروز گفت که برای ۱۶ اردیبهشت که روز تولد خود اوست اقدام کرده است اما آنچنان استقبال خوبی نشده است ولی وی سعی دارد برای این تاریخ برنامه ای را ترتیب بدهد.

درباره ی این موضوع که چرا شرکت های شناخته شده تری را برای پخش آلبوم خود انتخاب نکرد،نیز گفت:که شرکت های پخش به نظرم افراد کم لطف و بی معرفتی هستند و اصلا برای کارها ارزشی قائل نیستند.او گفت که بحث پخش خیلی پیچیده است و مشکلات یک خواننده،تازه پس از تولید آلبوم آغاز میشود و این مشکلات مربوط به نحوه ی پخش است.
در نهایت سعید شهروز از شرکت’سروش نوین’ و آقایان عاملی و اسفندیاری،همینطور پرهام بهین شاد قدردانی کرد.
همینطور محمدکاظمی افزود که ما تمام تلاش خود را کرده ایم و از اینجا به بعد،دست شما و هوادارانی است که اگر این کار را پسندیده اند،عامل و وسیله ای شوند برای معرفی و بیشتر شنیده شدن این مجموعه و این کار.

 

در ادامه عکس های «مونا ملکی» را مشاهده می کنید:

 

منبع گزارش متنی: گانجا