اخبار داغ :

بیوگرافی یوسف زمانی + بهترین آهنگ های یوسف زمانی

موسیقی پارس: یوسف زمانی یکی از خوانندگان جوان دهه هفتادی در ایران است که در یکی دو سال اخیر با آهنگ های عاشقانه خود طرفداران بسیار زیادی را به دست آورده است. این خواننده یکی از هنرمندان پاپ کشورمان است که فعالیت حرفه‌ ای خود را از سال 1395 شروع کرده است و توانسته است با انتشار بیش از 20 آهنگ، طرفداران بسیاری را به خود جلب کند. یکی از پرطرفدارترین آهنگ های یوسف زمانی را می‌توان “پاییز امسال” دانست که رضایت بالایی را در بین مخاطبان خود کسب کرد. تا انتهای این با ما باشید تا به بیوگرافی یوسف زمانی بپردازیم و سایت آی سانگز را به شما معرفی کنیم که بتوانید آرشیو آهنگ های یوسف زمانی را به راحتی دانلود کنید.

بیوگرافی یوسف زمانی

یوسف زمانی، خواننده معروف ایرانی، متولد استان تهران است و از بدو تولد تاکنون در ایران پرورش یافته است. این هنرمند عزیز، در سال 1371 در تاریخ 14 تیرماه همان سال متولد شد. در مورد دوره کودکی وی اطلاعات بسیاری در دسترس قرار ندارد. وی تحصیلات خود را تا رشته مدیریت بازرگانی در دانشگاه ادامه داده است ولی به دلیل علاقه شخصی، از این رشته انصراف و به رشته استودیو تغییر گرایش داد تا بتواند مسیر تحصیلی خود را با علایق شخصی خود همسو کند.

این جوان هنرمند و خواننده ایرانی، همانند برخی دیگر از هنرمندان این عرصه، در ابتدای ورود خود به آهنگ‌سازی و خوانندگی با مخالفت خانواده روبرو شده است. این مخالفت‌ها اما با ورود یوسف زمانی به تلویزیون که در دوران خدمات سربازی وی انجام شد، توانست کم کم رضایت خانواده را بدست آورد و آنها را متوجه علاقه و استعداد یوسف زمانی به این رشته نماید. همچنین در مورد بیوگرافی یوسف زمانی بایستی گفت او هم‌اکنون در استودیو شخصی خود فعالیت می‌کند و از این مسیر راضی و امیدوار است که بتواند آثار شنیدنی جذابی را در آیند تولید  منتشر نماید. این خواننده همچنین قصد دارد تا با تولید محتوای باکیفیت، دل هواداران بیشتری را بدست آورده و از حمایت آنها برخوردار شود.

با یک معرفی و بیوگرافی یوسف زمانی که به صورت اجمالی انجام شد، با ما باشید تا بیشتر راجع به ویژگی‌های فردی و بیوگرافی این هنرمند آشنا شویم.

براساس گفته‌ها و حرف‌های این خواننده، موسیقی در زندگی وی از دوران دبیرستان شروع می‌شود. جایی که وی در مقابل دبیر شیمی و سایر دوستان و هم‌کلاسی‌هایی که داشت، متنی را خوانندگی می‌کند و مورد تحسین و تشویق آنها قرار می‌گیرد. همین واقعه کافی بود تا جرقه استعداد و علاقه وی به موسیقی دو چندان شده و برای ادامه کار خود در این زمینه انرژی بیشتری را به کار گیرد. وی آهنگ‌سازی را در اوج دوران نوجوانی و جوانی یعنی در سال 1389، در زمانی که تنها 18 سال بود به صورت جدی شروع کرد. با این حال همانطور که گفته شد، خانواده وی از همین مقطع مخالفت‌های خود را شروع کردند. این مخالفت‌ها تا زمانی که یوسف زمانی به سربازی رفت ادامه داشت. در آن زمان و در اثنای سربازی، در یک برنامه تلویزی حضور یافت و توانست از شدت مخالفت‌های خانواده خود بکاهد و نیز بر شدت علاقه و انگیزه وی در موسیقی افزوده شود.

وی از تلاش‌های خود در این عرصه می‌گوید. در بیوگرافی یوسف زمانی همچنین ذکر این نکته لازم است که وی روحیه محدودیت ناپذیری داشته که همین امر سبب می‌شد تا وی از هر فرصتی چه در دوران سربازی که برای تهیه یک سیستم کامپیوتری به شغل گل‌ فروشی روی آورده بود، استفاده کند.

در مورد ازدواج، این خواننده با داشتن 29 سال سن هنوز ازدواج نکرده است و مجرد می‌باشد.

دانلود آهنگ های یوسف زمانی

همان طور در شروع این محتوا گفتیم میتوانید در سایت آی سانگز تمامی آهنگ های یوسف زمانی را که تاکنون منتشر شده است را دانلود کنید، در لیست زیر بخشی از آهنگ های پرطرفدار یوسف زمانی نام برده شده:

  • ضربان قلبم
  • آرامش (خدا)
  • استرس
  • شب موهات
  • روزای رویایی
  • کافه
  • اسمشو چی بزارم
  • ابرو کمون
  • پریزاد
  • پاییز امسال
  • شیک
  • مصمم
  • چشماتو نبستی تا بخوابم

آخرین آهنگ وی با نام آرامش خدا در شهریور ماه سال 1400 ارائه شده است. وی در بین 21 اثری که از سال 95 تا 98 از خود برجای گذاشته است، توانست با قطعه “پاییز امسال” در میان مخاطبان، محبوبیت بسیاری بدست آورد.

یوسف زمانی در حوزه خوانندگی و آهنگ‌سازی سبک پاپ کار می‌کند و آثار خود را از سال 1395 با قطعه “زخم عاشقی” منتشر کرده است. وی الگوی خود را در ساخت و تولید آثار خود، مرتضی پاشایی می‌داند و سبک کاری خود را مبتنی برکارهای وی قرار داده است. وی همیشه تاکید می‌کند که پاشایی، الگوی وی در زمینه‌های مختلفی از جمله اخلاق و زندگی علاوه بر سبک ساخت آهنگ‌ها می‌باشد. وی همچنین اعلام می‌کند که قصد مقایسه خود را با پاشایی ندارد و هرکس جایگاه خود را در عرصه موسیقی کسب می‌کند.

یکی از فعالیت‌های وی در موسیقی، ترانه‌ نویسی آهنگ‌ هایش است بنا به گفته این هنرمند ایرانی، ذهنیت مناسب برای آن را کسب کرده است. این هنرمند تاکید می‌کند که کیفیت بالای آهنگ‌ها نیازمند زمان بیشتری است و برای تولید محتوای جذاب برای مخاطب بایستی تلاش بسیاری انجام داد.

علایق و ویژگی‌ های فردی یوسف زمانی

در مورد علایق و ویژگی‌های فردی که بخش مهمی از بیوگرافی یوسف زمانی را تشکیل می‌دهد، می‌توان به شوخ‌طبیعی وی به عنوان یکی از اصلی‌ترین مولفه‌های شخصیت یوسف زمانی اشراره نمود. بنا به گفته‌های وی، یوسف زمانی به شوخی عادت دارد و علاقمند است تا همیشه خودش و مخاطبان و اطرافیان خود را همیشه در دوره‌همی‌های خنده‌دار دعوت کند.

از دیگر علاقمندی‌های یوسف زمانی می‌توان گفت:

  • قطعه مورد علاقه وی، آهنگ پاییز امسال بوده است که در بین آثار وی بیشتر توانسته است جنس کلام موردنظرش را بیان کند.
  • رنگ مورد علاقه وی، رنگ آبی آسمان است. وی دلیل آن را آرامشی که این رنگ القا می‌کند، می‌داند. وی از میان بازیگران و هنرمندان داخلی، کارهای فرهاد اصلانی و در بین کارهای خارجی، نقش‌آفرینی تام هاردی را بیشتر دنبال می‌کند.
  • همچینن لازم است در این بیوگرافی یوسف زمانی به محبوب‌ترین غذای وی اشاره کنیم که کباب می‌باشد.
  • در زمینه ورزشی، یکی از علایق وی فیتنس است که در آینده برای آن برنامه‌هایی در نظر گرفته است.
  • وی همچنین بیان می‌کند که آدم خونسردی است ولی ممکن است گهگداری عصبی شود.

نیم نگاهی به آی سانگز مرجع دانلود آهنگ

سایت آی سانگز یکی دیگر از سایت های مرجع برای دانلود آهنگ جدید میباشد که میتوانید آهنگ های جدید و قدیمی ایرانی را در صفحه /دانلود-آهنگ-جدید/https://isongs.ir آن دانلود کنید. در کنار دانلود آهنگ جدید از خواننده های پرطرفدار و معروف میتوانید ریمیکس های جدید شاد و غمگین را با کیفیت مناسب نیز از سایت آی سانگز گوش دهید و دانلود کنید.