اخبار داغ :

به نام «مادر» . . .

موسیقی پارس – هاتف حسینی: محسن یگانه در ادامه کنسرت‌های خود پس از آلبوم «نگاه»، 26 دی ماه طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به همت شرکت «آوای فروهر» به مدیریت محمد و مجتبی حاتم پور با هواداران خود دیدار کرد.

علی ثابت، عمادرضا نکویی، علیرضا جعفریه، وحید قاسمی، حسن فراهانی، بابک مالکی فر، مجید برومند، رامین زواری، حسین شریفی، سعید برادران و بنیامین بیانی اعضای ارکستر محسن یگانه در این کنسرت را تشکیل می دادند که رهبری آن توسط «علی ثابت» نوازنده و تنظیم کننده مطرح کشورمان انجام می‌شد.

 

آغازی چون «نگاه»

همانند آلبوم آخر این خواننده، کنسرت نیز با قطعه «دنبالش می‌رم» آغاز شد. اورتور این قطعه با صدای ساز عمادرضا نکویی نوازنده مطرح ویولن، گوش‌نوازتر شده بود و پس از آن یگانه قطعه  محبوب «چقدر دیر» را با همخوانی چشمگیر مخاطبانش اجرا کرد.

 

به نام «مادر» . . .

چند قطعه بیشتر از کنسرت نگذشته بود که برق چشم‌های یگانه از اواسط سالن نیز پیدا شد. او مادرش را به حضار معرفی کرد و از او خواست که روی استیج بیاید. استقبال زاید الوصف طرفداران یگانه از یک سو، نگاه‌های پرمعنای یگانه از سوی دیگر، این اتفاق را بیش از پیش جذاب کرد. محسن یگانه با در آغوش کشیدن مادر خود با یک بغضی همراه با شادی او را تا صندلی‌اش بدرقه کرد.

 

عتیقه‌های گران‌بها!

اغراق نیست اگر بگوییم یگانه بیشترین قطعه ماندگار در میان خواننده‌های 10 سال اخیر دارد. این را تنها در کنسرت‌های می‌شود به صورت کاملاً ملموسی درک کرد. «سکوت»، «هوایی شدی»، «نباشی»، «دوست دارم» و حتی «آخه دل من» و «نشک دلمو» در این کنسرت با استقبال کم نظیری مواجه شدند. از انتشار برخی قطعات او بیش از 10 سال می‌گذرد و آرام آرام به این نتیجه می‌رسیم بسیاری از آثارِ او همانند عتیقه‌های گران‌بها، هر روز با ارزش‌تر می‌شوند.

 

دلخوری از مطبوعات . . .

محسن یگانه در ادامه کنسرت و پیش از معرفی «داریوش شهریاری» روزنامه نگار با سابقه حوزه موسیقی، گفت: متاسفانه در عرصه رسانه و مطبوعات کمتر آدم‌ صادق پیدا می‌شود و «داریوش شهریاری» از جمله آن افرادی است که می شود به او اعتماد کرد. شاید این اولین باری نباشد که یگانه یا دیگر خواننده‌ها از اوضاع نابسمان مطبوعات و رسانه حوزه موسیقی انتقاد می کنند. اما متاسفانه ورود اتوبوسی و بی گزینشی خبرنگاران در حوزه رسانه موسیقی، در این سالها ضربه بسیار بدی به بدنه اصلی این حوزه وارد کرده است.

 

احترام به نوازنده‌ها

در حین اجرا بارها سولوهای نوازنده‌هایش را می‌ستاید و با حوصله آن‌ها را به مردم معرفی می‌کند. نوازنده‌ها نیز به خوبی از پس مسئولیتشان بر آمدند. در این بین نقش علی ثابت را باید بسیار پر رنگ‌تر بدانیم. تنظیم‌هایی فنی و فکر شده، استفاده از سازها در زمان‌های مناسب از جمله ویژگی‌های بارز ارکستر یگانه است.

 

کنسرت در تهران فعلاً تعطیل!

خواننده آلبوم «رگ خواب» خبر از انتشار قطعه جدید به نام «بهت قول می دم» در روزهای آینده داد و در همین رابطه گفت: قطعه جدید از همان کارهای است که شما دوست خواهی داشت، بسیاری می گویند که اینقدر قول نده ولی من دوست دارم از کار خوب تعریف کنم. وی همچنین اضافه کرد: تا بعد از جشنواره موسیقی فجر در تهران کنسرتی نخواهم داشت و بعد از آن مشخص می شود آیا باز هم در سال 94 کنسرتی در تهران خواهیم داشت یا خیر.

 

اجرایی منظم، بدون مشکلات اعصاب خورد کن!

صدابرداری خوب، ورود به سالن در زمان مناسب و اجرا با کمترین تاخیر باعث شد تا مخاطبان با خیال راحت به تماشای کنسرت بنشینند. «موسیقی پارس» نیز از مسئولان حراست و روابط عمومی سالن میلاد و همچنین مدیریت محترم روابط عمومی «آوای فروهر» برای همکاری بی دریغشان با عوامل این رسانه قدردانی می‌کند.

 

در ادامه شاهد گزارش تصویری «سینا شاه محمدی» از این کنسرت باشید:

 

 

 

منبع: اختصاصی سایت موسیقی پارس