اخبار داغ :

آلبوم «ایران من» با صدای همایون شجریان منتشر شد

شجریان

موسیقی پارس_شهرزاد جعفری: آلبوم مشترک همایون شجریان و سهراب پورناظری با عنوان «ایران من»، صبح امروز 15 شهریورماه، منتشر شد و برای مخاطبانی که این آلبوم را از طریق شرکت پست خریداری کرده اند، یک تمبر یادبود ارسال شده است.

از قطعات این آلبوم با صدای همایون شجریان و آهنگسازی سهراب پور ناظری می توان به ایران من، راه بی پایان، خوب شد، قلاب، مرگ اسفندیار، ابربهار و اسفند نوروزخوانی و نوروز اشاره کرد که اشکان کمانگری، مهرداد ناصحی و آیین مشکاتیان به عنوان هم خوان در این آلبوم حضور دارند. همچنین اشعار استفاده شده در این آلبوم از آثار شاعرانی همچون فردوسی، سعدی شیرازی، خواجه شمس الدین محمد، اسحاق انور، پوریا سوری و اهورا ایمان می باشند.

در این اثر مشترک دل‌نیا آرام (خواننده‌ سوپرانو)، تهمورس پور ناظری(تار)، آزاد میرزاپور(عود)، حسین رضایی نیا(دف)، مهیار طریحی(سنتور و بم سنتور)، آیین مشکاتیان(تمبک، کوزه، کاخن و ضرب زورخانه)، آرشاک ساهاکیان(دودوک و کلارینت)، آتنا اشتیاقی(ویولن سل)، پیام جوانی(بم تار)، سهراب پورناظری(کمانچه، سه تار و دیوان) این دو هنرمند کشورمان را در ساخت آلبوم همراهی کردند.

استفانی بیبو، سارا چازین، تینگ نینگ هو(ویولن اول)، فیلیپ برزینا، کیتلین مک شری، کشی الیوت(ویولن دوم)، سمسون ون لون، جیمز جافه، گابریل بیستلین (ویولون سل)، رابرت مک کارتی نوازنده کنترباس و کاتلین اسمیت- فرانکلین (فرنچ‌هورن) از نوازندگان ساز های غربی هستند که در آلبوم «ایران من» ساز نواختند.