اخبار داغ :

اثر «سفید برفی» عباس کیارستمی موزیک ویدیو می شود

رضا موسوی

موسیقی پارس_شبنم فتاحی: رضا موسوی طراح و کارگردان اجرا های زنده حوزه موسیقی قصد تولید موزیک ویدیویی بر اساس یکی از آثار زنده یاد عباس کیارستمی را دارد.

این هنرمند از تجربه کارگردانی برای کنسرت های خوانندگان و گروه های مطرحی همچون علیرضا قربانی، گروه «دال»، رامین بهنا و پیمان خازنی برخوردار می باشد.

موسوی همزمان با فعالیت هایی که با هنرمندان و گروه های فعال حوزه موسیقی دارد، به تازگی مشغول برنامه ریزی برای تولید یک اثر موسیقایی می باشد که موضوع آن مجموعه «سفید برفی» از آثار عباس کیارستمی است، وی قصد دارد به زودی مراحل مربوط به تولید این اثر را آغاز کند.

رضا موسوی علاقه و ارادت بسیاری به آثار کیارستمی داشته و ایشان را یکی از هنرمندان بزرگ کشورمان می داند، او همچنین به این موضوع اشاره دارد که عباس کیارستمی به دلیل دانشی که در عرصه زیبایی شناسی بصری داشت کار هایی تولید می کرد که جدا از مباحث مربوط به سینما، دربرگیرنده نشانه هایی بود که باعث تفکر و اندیشه مخاطب می شد.

اثر «سفید برفی» به نوعی یک برداشت از این کتاب می باشد، در این اثر یک خواننده مطرح نیز با گروه تولید همکاری خواهد داشت که جزییات آن به زودی اعلام می شود.