اخبار داغ :

اجرای خاطره انگیز رضا شیری در شب تولدش

رضا شیری

موسیقی پارس_شهرزاد جعفری: شب گذشته (21 تیر) سالن میلاد نمایشگاه، میزبان رضا شیری و هوادارانش بود.

این کنسرت به همت شرکت فرهنگی هنری «سل فا》» با مدیریت مجید طوسی برگزار شد.رضا شیری با اجرای قطعات محبوب خود شبی خاطره انگیز را برای طرفدارانش رقم زد.

وی با اجرای قطعه ی زیبای «با معرفت» به روی صحنه آمد. پس از اجرای اولین آهنگ، رضا شیری به تولدش اشاره کرد و مخاطبان با همراهی نوازندگان تولدش را به او تبریک گفتند. پس از آن قطعه ی شاد «با من برقص» با همراهی هواداران اجرا شد. اواخر اجرای قطعه ی«بزن زیر گریه» با اشک های رضا شیری همراه شد و پسرش محمد رضا شیری او را در آغوش گرفت.

تنهایی نزدیکه، با من بهم زدی، عاشقی یعنی همین، یه آدم جدید، دلم گرفته از همه، سیم آخر، منو ببخش، آخرش که چی، به درد گریه میخورم، عشقت شبو روزمه، همه چیزم تویی و یکم راه برو قطعات اجرا شده در شب گذشته می باشند.

حسین حیدری، میلاد مظلوم (اسپانسر برنامه های رضا شیری)، امیر حسین فشنگچی، سعید سام(تنظیم کننده)، گروه محبوب موسیقی امو بند، محمد رسول صفری، حسن رضایی از جمله مهمانانی بودند که توسط رضا شیری در سانس اول این کنسرت معرفی شدند.

مهمانان ویژه سانس اول، دو خواهر از موسسه ی خیریه کهریزک بودند که توسط رضا شیری به این کنسرت دعوت شدند. مسعود صادقلو نیز به عنوان یکی از مهمانان ویژه سانس دوم در این کنسرت حضور داشت.
رضا شیری با اجرای بخشی از قطعه محبوب مسعود صادقلو که با استقبال هم همراه شد، به معرفی وی پرداخت و اعلام داشت که کنسرت صادقلو به زودی برگزار خواهد شد.
رضا شیری پس از اجرای هر قطعه، به معرفی یک به یک نوازندگانی که در این شب وی را همراهی میکردند، پرداخت. کارن زیاری(رهبر گروه)، حسین بابایی، کسری تدین ، بنیامین صبوری، مهدی پاشا، مازیار احمدپور،  شادی رحیمی ، مجید مصطفایی و … از جمله نوازندگانی بودند که در این شب به هنر نمایی پرداختند.