اخبار داغ :

اظهارات تند آیت الله علم الهدی به استاد شجریان

 موسیقی پارس: اگرچه اخیرا کنسرت ها با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبه رو می شود و حتی بارها در زمان بسیار کوتاه بلیت ها به فروش می رود و عموما تمدید می گردد؛ همچنان برخی افراد معتقدند این برنامه ها به درستی برگزار نمی شود و انتقادات تندی را به آن وارد می دانند. آیت الله علم الهدی نیز یکی از منتقدان سرسخت برگزاری کنسرت با شرایط کنونی است که این بار با لحن تند و شدیدی، یکی از اساتید برجسته موسیقی سنتی ایرانی را نقد کرد و معتقد است اگر افراد در مسیر درستی نباشند در راه کفر قرار می گیرند.

 ظهر امروز آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار اعضای کانون مداحان و بسیج مداحان مشهد مقدس صحبت های تندی در رابطه با استاد شجریان داشت.

وی در این جلسه در رابطه با مداحی و چگونگی انجام درست این عمل صحبت کرد و در بخشی از سخنانش بیان داشت: در تاریخ شاهد آن هستیم که گاهی اوقات افراد بی‌سواد و بی‌محتوا صرفا به علت استعداد در آوازخوانی، در مجالس عزاداری فعالیت داشته‌اند که این وضعیت ناشی از ضعف تشکیلات مذهبی است.

وی افزود : یکی از مصادیق هرزرفتن استعدادها به علت عدم نظام‌مندی، آقای شجریان است که در سنین نوجوانی به فعالیت‌های قرآنی و مذهبی اشتغال داشت اما در نهایت از این مسیر خارج شد؛ اگر استعدادها را در مسیر نوکری امام‌ حسین (ع) قرار ندهیم تبدیل به ابزار کفر می‌شوند و اسباب فساد جوانان را فراهم خواهد کرد.