اخبار داغ :

اميرعباس گلاب: خوشحالم مادرم امسال به آرزويش رسيد!

امیر عباس گلاب

موسیقی پارس: کنسرت امیرعباس گلاب در روز 21 اسفند ماه و طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

امیرعباس گلاب با پخش کلیپی از قطعه‌ی جدید خود به اسم “شاه قلبم” از آلبوم «قله» روی صحنه آمد و قطعه ي «ساد‌س» را اجرا کرد. در ادامه گلاب به اجرای قطعات «تو از کجا پیدات شد» و «لعنت به تنهایی» پرداخت.

با اجراي قطعه ی «دیوونه» حاضرين خواننده را بيش از قبل همراهي كردند. پس از “ديوونه” قطعات «بانو جان»، «ستایش»، «دلخوشی»، «بازم رفت»، «ازدواج»، «عشق تو» و «بریم دریا» اجرا شد.

علی آقایی(گیتار بیس)، پیمان جوینده و رضا تاجبخش (پیانو)، امیرعلی رحمانی (پرکاشن)، عرفان پاشا (ویولن)، فرزاد رضایی (گیتار الکتریک)، سهراب رمضانزاده (درامز)، عرفان قوی قلب (هنگ درام)، سعید شمس (کیبورد) و آرین قیطاسی (ساکسفون) به سرپرستی مهیار رضوان، اعضای ارکستر اميرعباس گلاب را تشكيل داده بودند.

گلاب در بخشی از این کنسرت با اشاره به اینکه در سال جاری برای اولین بار کنسرتش برگزار شد، بیان داشت که خوشحالم، مادرم امسال به آرزویش رسید.

همچنين به ياد “حميد صفت” قطعه «بخشش» در اين برنامه اجرا شد.

آهنگ “بازم رفت” در اين برنامه دوبار اجرا شد.

از جمله مهمانان ویژه این برنامه نيز  می توان به حضور یاسین ترکی، حامد همایون، عماد طالب طاده، زهرا عاملی، عبد الجبار کاکایی، سجاد عزیزی، پرستو صالحی، لاله صبوری، محسن افشانی و همسرش، فردین ناجی، علی بحرینی، کیان دارات و مهدی ایوبی اشاره کرد.

این کنسرت توسط شركت فرهنگی و هنری اکسیر نوین به تهیه کنندگی محمدرضا خانزاده و مدیریت هنری مهیار ضمیری و مدیریت اجرایی حمیدرضا روزبهانی برگزار شد.