اخبار داغ :

امید جهان: کنسرت تهران با برنامه ها و اتفاقاتی ویژه همراه خواهد بود

امید جهان

موسیقی پارس_شهرزاد جعفری: امید جهان، خواننده ی سرشناس موسیقی پاپ کشورمان، پس از گذشت 1سال از آخرین اجرای خود در تهران؛ روز 26 آبان ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به روی صحنه خواهد رفت.

به بهانه ی برگزاری تازه ترین کنسرت امید جهان در پایتخت، سایت موسیقی پارس گفتگوی کوتاهی را با این خواننده در خصوص جزئیات کنسرت پیش رو و همچنین فعالیت های جدید وی انجام داده است.

امید جهان درباره ی جدیدترین فعالیت های موسیقی خود از جمله انتشار قطعه ی جدید و تولید موزیک ویدئو توضیح داد: ” چندین قطعه ی جدید تولید شده که در انتظار مجوز هستند تا منتشر شوند. همچنین یک کلیپ تصویری آماده کرده ایم به نام «جیلی بمبو» که مجوز آن نیز صادر شده است. این کلیپ یک کار فولک جنوبی می باشد و به زودی منتشر خواهد شد” .

این خواننده ی پاپ در خصوص قطعاتی که در کنسرت تهران اجرا خواهد شد اظهار داشت: ” چندین قطعه از قطعاتی که به تازگی منتشر شده و همچنین قطعه ی جدید «جیلی بمبو» که ویدئو کلیپ آن نیز ساخته شده است، در این کنسرت اجرا می شوند”.

امید جهان همچنین در ادامه اضافه کرد که کنسرت 26 آبان ماه با اجری یک سری برنامه ها، سورپرایزها و تک نوازی نوازندگان جنوبی همراه خواهد بود.

وی در این گفتگو از اعضای گروه و بند خود که او را در این کنسرت همراهی می کنند نیز توضیحاتی را ارئه داد و بیان داشت: ” اعضای بند به تازگی تغییر پیدا کرده است به همین دلیل حضور ذهنی از نام نوازندگان ندارم اما در کنسرت پیش رو با گروهی جدید و نوازندگانی که اکثرا جنوبی هستند به اجرای برنامه می پردازیم” .

امید جهان در پایان از برگزاری کنسرت در شهرستان های کشورمان خبر داد و گفت: ” در شهر های تبریز و کیش برنامه برای اجرای کنسرت داریم و همچنین برای برگزاری کنسرت در 3 یا 4 شهرستان دیگر نیز در حال گفتگو هستیم. در شهر شیراز نیز احتمالا اجرا خواهیم داشت”.

فروش بلیت های کنسرت 26 آبان ماه امید جهان مدتی است آغاز شده و علاقمندان جهت تهیه ی بلیت می توانند به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه کنند.