اخبار داغ :

برگزاری کنسرت های موسیقی راک در هاید پارک لندن

راجرز واتر

موسیقی پارس_شهرزاد جعفری: این روز ها در هاید پارک لندن یکی از بزرگترین پارک های شهر لندن، برنامه های هنری ویژه ای برگزار می شود که شاید از مهمترین برنامه ها، برگزاری کنسرت های موسیقی راک باشد.
راجرز واتر، خواننده، ترانه سرا، نوازنده و آهنگساز انگلیسی، جمعه ششم جولای با اجرای یک کنسرت کاملا متفاوت بر روی صحنه رفت. او با کنسرت سیاسی و ضدنژادپرستانه خود باعث غافلگیری مخاطبان شد.
نشریه تلگراف از اجرای خواننده گروه «پینک فلوید» چنین برداشت کرد که او به سوی ترامپ نشانه گیری کرده است چرا که راجرز واتر، قبلا هم نشان داده بود که با موضع ترامپ مخالف است.
فستیوال های دیگری نیز در هاید پارک لندن برگزار خواهد شد. یکشنبه شب (به وقت لندن) ازیک کلاپتون، خواننده و آهنگساز مشهور راک در این پارک به روی صحنه خواهد رفت. روز جمعه 13 جولای، خواننده ی کانادایی مایکل بابل و روز بعد 14 جولای، برونو مارس خواننده و آهنگساز آمریکایی در هاید پارک لندن به روی صحنه خواهند رفت. خالید، چارلی ویلسون، و گروه موسیقی« د کیور» از دیگر خوانندگانی هستند که در این فستیوال اجرا خواهند داشت. در شب پایانی فستیوال روز 15 جولای پل سایمون، خواننده سرشناس آمریکایی، با اجرای خود این فستیوال را به پایان خواهد رساند.