اخبار داغ :

بهنام صفوی خواننده محبوب و خوش صدای کشورمان اولین شعبه ی کافه ی خود را افتتاح کرد.

بهنام صفوی

موسیقی پارس-آذین فلاح :پنج شنبه 13 آبان ساعت 18:30 اولین و تنها شعبه ی کافه ی بهنام صفوی (بصکافه) در شمال تهران افتتاح شد.
بصکافه کافه ای دنج و دوست داشتنی با دکوری از عکس ها و آلبوم های بهنام صفوی همراه با موسیقی های اوست که در نگاه اول کاملا متوجه می شوید که کافه متعلق به کیست.
علاوه بر اهالی رسانه و هواداران پر شور وی ستارگانی چون شهرام شکوهی, آرش برهانی ,مهران امامی و … حضور داشتند.علاوه بر پذیرایی مدعوین هواداران در فضایی صمیمانه به گفت وگو و گرفتن عکس های یادگاری با خواننده ی محبوبشان پرداختند.
مدیر برنامه ی خواننده ی آلبوم “معجزه” محمدرضا فوادیان در گفتگو با خبرنگار موسیقی پارس درباره ی برنامه های آتی بهنام صفوی اعلام کرد : “دو تک ترک آماده  انتشار شده که یکی از آن دو به نام “ناموس” در مورد دفاع مقدس و جانبازان است که در تلاشیم همراه با موزیک ویدیو تا قبل از اتمام ماه صفر منتشر شود . اهنگسازی آن را بهنام صفوی با ترانه ای از سید محمد کاظمی و تنظیم غلامرضا صادقی انجام داده است.همچنین قرار است دو یا سه قطعه از آلبوم معجزه نیز به صورت موزیک ویدیو منتشر شود.”
او همچنین در مورد کنسرت های پیش رو افزود : “امیدواریم از اواسط آذر ماه کنسرت های داخل کشور کلید بخورد و در شهر های کرمانشاه , اراک, کرمان, گرگان, ساری و همچنین در استان آذربایجان غربی اجرا داشته باشیم.کنسرت تهران هم حدودا اوایل دی و یا نهایتا اوایل بهمن برگزار خواهد شد که همه ی این ها در صورت قطعی شدن ,تاریخ های دقیق آن اطلاع رسانی خواهد شد.همچنین قرار بود اوایل اسفند ماه در آمریکا اجرا داشته باشیم که متاسفانه به سال بعد موکول شد.چندین تک اجرا هم در شهر های اروپایی خواهیم داشت که آن ها هم در صورت قطعی شدن ,تاریخ های دقیق آن اعلام خواهد شد.”
در ادامه از شما دعوت می شود تا بیننده ی گزارش تصویری موسیقی پارس از قاب دوربین “مرتضی فیاضی” باشید.