اخبار داغ :

تمدید مهلت ارسال آثار برای «دومین جایزه‌ی ترانه‌ی افشین یداللهی»

جایزه افشین یداللهی

موسیقی پارس_کیمیا پوراحمد: دومین دوره‌ی جایزه‌ی رسمی و تخصصی سالانه‌ی ترانه تحت عنوان «دومین جایزه‌ی ترانه‌ی افشین یداللهی» با هدف ارتقاء سطح کیفی ترانه‌ های اجرایی و ایجاد انگیزه در میان ترانه سرایان و همچنین به جهت حفظ نام و یاد دکتر افشین یداللهی، برگزار می‌شود.

این دوره شامل دو بخش «یک خاطره از فردا (ترانه های ارسالی)» و «یک خاطره از امروز» می‌باشد که علاقه مندان به شرکت در بخش «ترانه های ارسالی» می‌توانند آثار خود را در دو بخش «عاشقانه» و «اجتماعی» و همچنین «ترانه های اجرا شده» به دبیرخانه‌ی جایزه ارسال نمایند.

همچنین ترانه سرایان علاقه مند به حضور در بخش «یک خاطره از امروز» نیز با داشتن شرایط زیر تا ۱۰ بهمن ماه فرصت دارند که با عضویت در آکادمی ترانه‌سرایان در این برنامه شرکت کنند.
شرایط عضویت در آکادمی ترانه‌سرایان به شرح زیر است:
۱. ترانه‌سرایانی که اثر منتشر شده دارند.
۲. ترانه‌سرایانی که کتاب منتشر شده دارند.
۳. افرادی که در حوزه آموزش و نقد ترانه فعال هستند و یادداشت یا نقد منتشر شده دارند.
لازم به ذکر است دارا بودن یکی از سه شرط بالا برای شرکت در این جشن، کافی است.
از تمامی ترانه سرایانی که مایل به شرکت در این بخش هستند دعوت می شود که مشخصات، شماره‌ی تماس و مختصری از سوابق خود را به نشانی taranehsorayanacademy@gmail.com ارسال نمایند و در صورت تایید سوابق، از سوی دبیر خانه با آن ها تماس گرفته خواهد شد.

علاوه بر آن علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت www.drafshinyadollahi.ir آثار خود را برای دبیرخانه ی جشن، ارسال نمایند.