اخبار داغ :

توضیحات سالار عقیلی در خصوص تجربه اجرای کنسرت_تئاتر و برنامه های آتی

سالار عقیلی

موسیقی پارس_کیمیا پوراحمد: سالار عقیلی با حضور در برنامه تلویزیونی فرمول یک، از تجربه ی اجرای کنسرت تئاتر (بگو کجایی) و پیشینه اش در زمینه ی تئاتر سخن گفت.
سالار عقیلی، خواننده موسیقی اصیل ایرانی، شهریور ماه سال ۹۷ کنسرت نمایش (بگو کجایی) را به روی صحنه برد. این کنسرت_نمایش با آهنگسازی مهیار علیزاده و با بازی مارال فرجاد و پویا امینی اجرا شد. «مرا رها کن»، «سپید سیاه»، «بگو کجایی»، «خوشه چین»، «وطن» و «از تنهایی گریه مکن» از قطعات خوانده شده در این کنسرت بودند و رضا موسوی کارگردانی این برنامه را بر عهده داشت.
سالار عقیلی در گفت و گوی تلویزیونی خود، درباره ی کنسرت نمایش «بگو کجایی» اظهار کرد: «بگو کجایی»، از نظر موسیقی و بازی بازیگران، پروژه ی خوبی بود، اما در نهایت با ایده آل های من فاصله داشت و آن چیزی که انتظار داشتم، نشد. شاید اگر کارگردانی بهتر انجام می شد نتیجه ی کار مطلوب تر بود.
علاوه بر این سالار عقیلی درباره سابقه کاری و پیشینه اش در زمینه ی تئاتر اظهار کرد: زمان تحصیل من، در دانشگاه ها رشته تخصصی خوانندگی ارائه نمی شد، به همین دلیل و با توجه به اینکه زمان کودکی ام در گروه های تئاتر فعالیت داشتم، پس از فارغ التحصیلی از هنرستان موسیقی، در دانشگاه رشته تئاتر خواندم.

وی همچنین در خصوص برنامه های آتی خود بیان داشت: پروژه ی جدیدم روی اشعار مولانا است. شاید اگر آن به روی صحنه برود، موفق تر باشد.
عقیلی در پاسخ به اینکه چرا اکثرا کار های ملی می خواند، توضیح داد: من تاکنون چهارده یا پانزده قطعه ملی خوانده ام و حدود چهارصد آهنگ با مضامین عاشقانه و عارفانه اجرا کردم، اما چون کار های ملی بیشتر شنیده می شوند، اینگونه به نظر می رسد که آهنگ های ملی من بیشتر است.
سالار عقیلی که خود، سال های زیادی است که موسیقی اصیل ایرانی را اجرا می کند و به گوش مردم می رساند، درباره ی این سبک از موسیقی بیان کرد: موسیقی سنتی ایرانی از بین نرفته است. موسیقی اصیل مانند فرش دست بافت است. هرچه بیشتر بگذرد ارزشمند تر می شود.
در پایان عقیلی گفت: موسیقی به تنهایی می تواند مخاطب را سیراب کند و آنچه را که می خواهد به او بدهد.