اخبار داغ :

جزییاتی از تازه ترین فعالیت های خوانندگان موسیقی پاپ

موسیقی پارس_فاطمه فرج الله زاده: ایام محرم و صفر، زمانی مناسب برای خوانندگان است تا با حذف اجراهای زنده، به ساخت و تولید آثار جدید بپردازند. در روزهای گذشته بسیاری از خوانندگان آثار جدیدی را آماده انتشار کرده اند و برخی نیز قصد دارند تا آلبوم جدیدشان را روانه بازار موسیقی کشور کنند. 

آلبوم موسیقی خوانندگان مطرحی همچون احسان خواجه امیری، امیر عباس گلاب، روزبه بمانی و… قرار است به زودی منتشر شود و برخی هنرمندان از جمله مسیح عدل پرور، مهدی یغمایی، حمید هیراد، ماکان بند و…نیز تک قطعاتی را آماده انتشار کرده اند.

گروه محبوب و پرطرفدار ماکان به خوانندگی امیر مقاره و رهام هادیان، پس از برگزاری کنسرت مشترک با پازل بند در اروپا، قصد دارند تا به زودی جدیدترین اثر خود را منتشر کنند و در رابطه با فضای اثر جدید، نظر مخاطبان را در صفحه شخصی خود جویا شده اند. از جمله قطعات محبوب این گروه مطرح، می توان به «هر بار این درو»، «یه لحظه نگام کن»، «بچه که نیستم» و…اشاره داشت.

برادران عدل پرور برای نخستین بار در ترکیه روی صحنه می روند تا این بار با هواداران ایرانی خارج از کشور دیدار تازه کنند. این دو خواننده جوان، در روز ۲۰ اکتبر با هواداران خود در کشور ترکیه دیدار می کنند.

گفتنی است بلیت فروشی این کنسرت در روز چهارشنبه ۱۰ اکتبر و ساعت ۹ صبح آغاز می شود. تمامی بلیت های کنسرت مسیح و آرش در تهران، در مدت زمان کوتاهی به فروش می رسد، حال باید منتظر ماند و دید که مخاطبان خارج از کشور نیز چنین استقبال کم نظیری خواهند داشت یا خیر.

از جمله قطعات محبوب مسیح و آرش می توان به «خالی بود دستم»، «ماه عسل»، «نالوطی»، «گلی»، «زدی پر»، «چه قشنگ»، «بعد از تو» و…اشاره داشت. 

شایان ذکر است به زودی اثر جدید مسیح  به نام «یک عشق و نصف»، به زبان انگلیسی منتشر خواهد شد.

قطعه جدید حمید هیراد با عنوان «جنجال» به همت موسسه «آوازی نو» در روز پنج شنبه 19 مهر ماه، منتشر می شود. شعر این اثر از شاعران محبوبی همچون «وحشی بافقی»، «حسین جنت مکان»، «علی صفری» است و تنظیم آن را «امیر میلاد نیکزاد» بر عهده دارد.

نخستین آلبوم رسمی روزبه بمانی با عنوان «کجا باید برم» در روز 23 مهر ماه منتشر می شود. بمانی تاکنون آثاری چون «خرقه»، «من حافظم»، «خودم خواستم» و… را منتشر کرده است؛ اما اوج حضور او در قامت یک خواننده تمام عیار، در تیتراژ فیلم سینمایی «لاتاری» به کارگردانی محمد حسین مهدویان بود که بسیاری از دوست داران موسیقی را شگفت زده کرد.
«کجا باید برم» به قطعه ای پرطرفدار و محبوب تبدیل شده است که دوست داران موسیقی و اهالی فضای مجازی، حداقل یک بار موزیک ویدیوی آن را با تصاویری از فیلم پر و صدای «لاتاری» شنیده اند و حال بسیار طبیعی به نظر می رسد که با این اقبال عمومی، بمانی نام «کجا باید برم» را برای نخستین آلبوم خود برگزیند.
وی برخلاف بسیاری از هنرمندان که قید انتشار آلبوم را زده اند و به انتشار تک قطعاتی در فضایی مجازی بسنده می کنند، قصد دارد تا به زودی اولین آلبوم رسمی خود را روانه بازار موسیقی نماید.

گروه محبوب هوروش که از اواخر سال 1395 فعالیت خود را آغاز کرده اند، با برنامه ریزی دقیق و شناخت صحیح از سلیقه مخاطب، خیلی زود توانستند افراد زیادی را جذب موسیقی خود کنند و با انتشار آثار پرطرفداری همچون «آخر منو به باد داد»، «به کی پز میدی»، «یه اشتباه»، «تویی دوا»، «مثل من باش»، «ماه دلم» و… که استقبال بسیاری خوبی از آن ها صورت گرفت و همچنین برگزاری تور کنسرت های خود در بسیاری از شهرهای ایران، به تثبیت جایگاه خود کمک کردند و خوانندگی تیتراژ و حضور در برخی برنامه های تلویزیون، به شناخته شدن هر چه بیشتر آن ها کمک کرد و حال کمتر کسی است که اسم این گروه و یا اثری از آن ها را نشنیده باشد.

حدود یک سال از برگزاری اولین کنسرت هورش بند می گذرد و حال هواداران این گروه، شاهد فصل جدیدی از فعالیت های هوروش بند خواهند بود. اولین گام هوروش بند در فصل جدید موسیقی خود، انتشار قطعه «تو مرا دیوانه کردی» با صدای «مهدی دارابی» و تنظیم «مسعود جهانی» است که در بیست و سومین روز از پاییز، راس ساعت 18 منتشر می شود.

مهدی یغمایی در صفحه ی شخصی خود، بخش هایی از اثر جدیدش را قرار داد که پس از ایام محرم و صفر منتشر می شود. این قطعه به صورت اسلو در اینستاگرام منتشر شده است اما ورژن اصلی آن، ریتمیک می باشد. قطعه ی جدید دیگری از مهدی یغمایی که «زیبا صنم» نام دارد، با ترانه ای از عطا عالمی و ملودی و تنظیم دانیال شاکری تولید شده است که منتشر خواهد شد.

احسان خواجه امیری مدتی است که در تلاش برای تولید آلبومی جدید است و به همین دلیل حضور کمرنگ تری در صحنه و اجرای زنده داشته است. در صورت عدم تغییر در  کارهای انتخابی، او در این آلبوم خود نیز با هنرمندان و ترانه سرایان سرشناسی همچون معین راهبر، سعید شمس، عاطفه حبیبی و… همکاری داشته است.

خواننده قطعات محبوبی همچون «بانو جان»، «شاه قلبم»، «گونه»، «صدای بارون» و…نیز قصد دارد تا نخستین آلبوم رسمی خود را روانه بازار موسیقی کشور کند. امیرعباس گلاب، آلبوم «قله» را که شامل 12 قطعه است، به زودی منتشر کند.

دانوش خواننده جوان موسیقی پاپ، قطعه «کی غیر من» را با تنظیم مسعود جهانی تولید کرده و ملودی این اثر را نیز خود انجام داده است. خواننده قطعه «ستاره منی»، تازه ترین اثر خود را به همت موسسه فرهنگی هنری اکسیر نوین در روز چهارشنبه ساعت 18 منتشر می کند.