اخبار داغ :

«حامی» با جدیدترین قطعه خود؛ اوایل اسفند ماه در تالار وحدت به روی صحنه می رود

«حامی» با جدیدترین قطعه خود؛ اوایل اسفند ماه در تالار وحدت به روی صحنه می رود
موسیقی پارس: حامی که ماه گذشته کنسرت «یلدای حامی» را درتالار وحدت به روی صحنه برده بود، درباره جدیدترین اجرای خود می‌گوید: «در این کنسرت قرار بود با هفت نفر برنده مسترکلاس آوازى که پارسال برگزار شد شرکت کنیم . در ادامه قرار به اجرای مشترک در کنسرت آذر ماه بود که آن نیز فراهم نشد. برای کنسرت ٧ و ٨ اسفند ماه هم که مجوز گرفتم و قرار بود بچه‌ها مشترکا روی استیج بخوانند که هنوز قطعه موسیقى باکلامى که قرار بود ضبط کنیم آماده نبود . به هر ترتیب قرار شده که در این کنسرت روی استیج نباشند و در کنسرت بعدی این پروژه عملی شود.
وی همچنین در مورد اجرای اسفند خود افزود:حال و هوای اجرای ۷ و ۸ اسفند شبیه به کنسرت‌های قبلی است و شباهتی که با کنسرت‌های قبلی من دارد این است که تغییرى در ارکستر و سازبندى قطعات ایجاد نشده است و همچنین قطعه جدیدی که قرار بود دو ماه پیش منتشر شود ولی با قانون جدید ارشاد منتشر نشد را در این کنسرت اجرا می کنم.این خواننده در انتهای صحبت های خود نیز درباه انتشار قطعات و آثار جدیدش در اواخر امسال و سال آینده می‌گوید: «حتما این اتفاق می‌افتد و تک آهنگ ها را منتشر می کنم . در سال آینده قطعات جدید من حتما بیشتر خواهد شد. من در ابتدا برای حضور در بازار انتشار تک قطعات که هیچ بازگشت مالی‌ای نداشت، مخالف بودم اما اکنون با شناخت طرفدارانم و انرژی زیادی که برای من می‌گذارند به خصوص در کنسرت قبلی که از شهرستان هم برای اجرای من آمده بودند تصمیم گرفتم که بیشتر به موسیقی و طرفدارانم فکر کنم و حتما برای آن‌ها با انتشار تک آهنگ و آلبومم انرژی بیشتری خواهم گذاشت».

کنسرت حمید حامی در تاریخ ۷ و ۸ اسفند ۱۳۹۵ در تهران و تالار وحدت به همت موسسه «کامیاب بهاران» و تهیه کنندگی «علی حق شناس» برگزار خواهد شد و بلیت فروشی آن نیز آغاز شده است.