اخبار داغ :

خواننده کانادایی هنگام ضبط موزیک ویدیو از هواپیما سقوط کرد

موسیقی پارس_شبنم فتاحی: جان جیمز مک موری از خوانندگان مطرح رپ کانادایی می باشد که به «جان جیمز» شهرت دارد. او در شهر کلگری و در استان آلبرتای کانادا متولد شد و ساکن لس آنجلس بود.
«جان جیمز» علاوه بر افتخارات زیادی که در ورزش اسکی بدست آورده بود، در بسیاری از فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی به عنوان بدلکار نیز ایفای نقش داشته است.
او نخستین آلبوم هنری خود را در سال 2016 منتشر و وارد بازار موسیقی کرد. این خواننده 34 ساله که تصمیم داشت آخرین موزیک ویدیو خود را در شهر ورنون در حال پرواز با هواپیما ضبط کند، به علت تکان های هواپیما و عدم تعادل سقوط کرده و  بر اثر برخورد با زمین جان باخت.
«جان جیمز» فرصت کافی برای باز کردن چتر نجات پیدا نکرد و پس از سقوط جسد وی در یکی از خیابان های بریتیش کلمبیا پیدا شده است. او انرژی و زمان زیادی برای ساخت موزیک ویدیوهای خود صرف می کرد و به کلیپ های هیجان انگیز علاقه بسیاری داشت.
گروه فیلم برداری در خصوص این رویداد در بیانیه ای تاکید کردند که «جان جیمز» برای این کار های خطرناک، آموزش دیده بود اما این بار تعادل خود را از دست داد و همین امر باعث سقوط وی شد.