اخبار داغ :

ده سالگى «داركوب» در برج ميلاد جشن گرفته مى شـــــود

موسيقى پارس: گروه موسیقی «دارکوب» پس از ۲ سال، در آستانه دهمین سالگرد تاسیس، در ۵ خرداد ماه به همت موسسه «کامیاب بهاران»، تهیه کنندگی «علی حق شناس» و با همکاری موسسه «سیمرغ» در سالن همایش‌های برج میلاد به روی صحنه می‌رود.
جدیدترین تک آهنگ گروه موسيقى تلفيقى «دارکوب» با عنوان «منِ دیوانه» به خوانندگى «احسان خواجه اميرى» با ترانه اى از «روزبه بمانی» در آستانه بهار ۹۶، در فضای مجازی منتشر شد و در اختیار مخاطبان قرار گرفت.
گفتنى است كه گروه موسيقى تلفيقى «دارکوب» در سال ۸۶ با حضور «همايون نصيرى» ، «دارا دارايى» ، «بابك بروجردى» ، «اميدِ حاجيلى» و «حبيب مفتاح بوشهر» تاسيس شد.
تا کنون هنرمندان مطرحی چون «محمدرضا گلزار»، «حامد بهداد» ، «مهران مديرى» ، «على زندوكيلى» ، «محسن شريفيان» ، «رضا كولغانى» و «مهدى ساكى» با این گروه همکاری کرده اند.
«همايون نصيرى» ، «اميدِ حاجيلى» ، «مسعود همايونى» ، «آرش پژندمقدم» ، «دارا دارايى» و «آرين مليكيان» اعضاى اصلى اين گروه را تشکیل می‌دهند.
شایان ذکر است اولین آلبوم این گروه که «دارکوب» نام داشت در سال ۱۳۸۹ منتشر شد و پس از آن گروه دارکوب، آلبوم هاى «لیوا» در شهريورماه ۱۳۹۲ و «نوکوب» در شهریور ماه ۱۳۹۴ را روانه بازار موسیقی کشور کرده اند.