اخبار داغ :

سینا سرلک: اختلافی با چاوشی ندارم و قرار است قطعه مشترک داشته باشیم

سینا سرلک

موسیقی پارس_حسام سلیمانی: شب گذشته، پنج شنبه نهم فروردین ماه، سینا سرلک مهمان برنامه دورهمی بود.

در بخشی از برنامه، مهران مدیری از سرلک درباره اختلافش با چاووشی سوالی پرسید که وی در پاسخ گفت: «اختلاف نداریم، همه فکرکردند ما ‌با هم اختلاف داریم اما اینطور نیست، محسن عزیز از دوستان من هستند.
درمقطعی از کار، کارگردان و تهیه کننده تصمیم می گیرند که هنرمندی در بخشی ازکار، در یک زمان نباشد؛ البته قرار است در قسمت های آینده «شهرزاد» قطعه مشترک داشته باشیم. متأسفانه یک عده ای بدون اینکه اطلاعی داشته باشند حاشیه درست می‌کنند.»

پس از پخش این برنامه از شبکه نسیم، سینا سرلک در صفحه مجازی خود، در خصوص حذف شدن بعضی صحبت هایش و برخی حواشی به وجود آمده در برنامه دورهمی گفت:
«۱_در برنامه دورهمی نام استاد شجریان گفته شد وهمه عزیزانی که در برنامه حضور داشتند، دیدند و شنیدند اما در پخش برنامه نام ایشان و بخشی از صحبتهای من حذف شده، واین موضوع هیچ ارتباطی به بنده،جناب مدیری و برنامه دورهمی ندارد و من هم برنامه را همزمان با شما تماشا کردم!!!
2_(بختیاری و لر) یکی هستند و شهر الیگودرز در استان لرستان است و همهء ایران این مطلب را میدانند و مهمتر از همه اینکه همه ما ایرانی هستیم و در نتیجه هیچ مرزی و تفاوتی بین ما نیست
(روی صحبتم با آن تعداد از افرادیست که همیشه به همه ایراد میگیرند و در صحبت هایشان احترام را فراموش میکنند)
عزیزان وقتی اطلاع دقیقی از یک سری مسائل ندارید قضاوت نکنید و محترم برخورد کنید.»