اخبار داغ :

فرید کریمیان چهارمین آلبومش را منتشر خواهد کرد

موسيقي پارس: کریمیان طی ماه‌های گذشته با انتشار چند تک‌آهنگ، حضور دوباره‌اش در عرصه موسیقی پاپ را اعلام کرده و این روزها علاوه بر پی‌گیری روند انتشار تک آهنگ‌هایش، مشغول تهیه چهارمین آلبوم خود نیز هست.

 

او که طی سالهای گذشته سه آلبوم «غریبه آشنا»، «آوای زمستان» و «کنارم باش» را به بازار عرضه و خود را به عنوان یک خواننده و آهنگساز جدی به جامعه موسیقی پاپ معرفی کرده، سابقه همکاری با چهره‌های صاحب‌نامی همچون روزبه بمانی، فرزاد فتاحی، ترانه مکرم و… را در کارنامه دارد. کریمیان همچنین با آلبوم «غریبه آشنا» که با همراهی «برزو ارجمند» به بازار عرضه شد، نام خود را مطرح کرد و اینک در دوره جدید فعالیت‌هایش، آثار شخصی خود را با تکیه به موسیقی کلام و ملودی‌محور در دست تهیه دارد.

 

این هنرمند درباره این نگاهش به موسیقی پاپ گفت: «در میان آثار متنوع امروز موسیقی پاپ، من همچنان به موسیقیِ جدی و کلام‌محور معتقدم. پیش از این هم در آلبوم‌هایم با ترانه‌سرایان مطرح موسیقی کشور نظیر روزبه بمانی همکاری داشته‌ام و در آثار جدیدم نیز به این روند ادامه خواهم داد. احساس می‌کنم همچنان شعر قوی و موزون می‌تواند مخاطبان بسیاری را جذب کند. البته باید با نگاهی امروزی به موسیقی نگاه کرد. امروز چهره‌های جوانی مثل امیرعلی بهادری توانسته‌اند توجه علاقه‌مندان جدی موسیقی را جلب کنند. ایده من این است که می توان با شور جوانی و خلاقیت های ویژه همچنان موسیقی جدی خوب و پرمخاطب منتشر کرد.»

 

 

منبع: موسيقي پارس