اخبار داغ :

قطعه «175» آغازگر فصل جدیدی از فعالیتم خواهد بود

موسیقی پارس-نیما باقری:  علیرضا طلیسچی خواننده خوش صدای موسیقی پاپ پس از 1سال سکوت دوباره به عرصه موسیقی کشور بازگشت.

 

این خواننده از سال گذشته بنا به شرایطی قطعه ای را منتشر نکرده بود سرانجام با قطعه 175 که در وصف 175 شهید غواص می باشد به عرصه موسیقی کشور بازگشت. طلیسچی در ارتباط با این قطعه گفتگوی کوتاهی با «موسیقی پارس» انجام داد و در ابتدای این مصاحبه اذعان داشت: قطعه «175» پس از حدود یک سال سکوت من در حوزه موسیقی در حالی منتشر می شود که انتشار آن با اجازه مرکزموسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

 

وی در ادامه گفت: این کار برای ارگان خاصی ساخته نشده و کاملاً یک کار دلی است. خیلی دوست داشتم پس از یک سال سکوت با قطعه ای ارزشی فعالیت خودم را در عرصه موسیقی از سر بگیرم. در این قطعه احسان نی زن، فیروز ویسانلو و آرش پاکزاد بنده را همراهی کرده اند و امیربهادر دهقان تنظیم آن را به عهده داشته است.

 

طلیسچی که سابقه انتشار قطعات محبوب بسیاری در کارنامه خود دارد، روند فعالیت خود را اینگونه شرح می دهد: ساخت و انتشار کلیپ هایی که در گذشته داشته ام باعث شد کمی روند گرفتن مجوز به طول بیانجامد. روند اخذ مجوز آلبومم از سوی شرکت «آوای فروهر» به مدیریت محمد و مجتبی حاتم پور در حال پیگیری است.

 

او همچنین دلیل دیر اقدام کردن برای مجوز را آگاه نبودن از قوانین دانست و اضافه کرد: من در سنی موسیقی را اغاز کردم که کسی در کنارم نبود تا مرا راهنمایی کند. من هم برای پخش کارهایم سراغ جاهایی رفتم که بعدها فهمیدم مجاز نیستند. اما خب به هر حال آن دوران گذشت و مدت زمان بسیاری است که می خواهم اشتباهات گذشته را جبران کنم و مسیر درستی برای آینده کاری خودم انتخاب کنم.

 

 

در ادامه می توانید این قطعه را به صورت اختصاصی از موسیقی پارس دانلود کنید:

 

دانلود با لینک مستقیم: علیرضا طلیسچی – 175

 

 

 

 

 

photo_2015-09-11_09-27-03

 

 

منبع: اختصاصی سایت موسیقی پارس