اخبار داغ :

مریلا زارعی در اپرای هفت شهر عشق به ایفای نقش می پردازد

سالار عقیلی، روزبه بمانی، روزبه نعمت اللهی

موسیقی پارس_شهرزاد جعفری: مریلا زارعی به اپرای هفت شهر عشق که با عنوان اپرای برانگیخته نیز شناخته می شود، پیوست. این بازیگر در نقش ابلیس به همراه بازیگرانی همچون محمدرضا فروتن، هانیه توسلی، پانته آ بهرام، ابوالفضل پور عرب، اندیشه فولادوند، نسیم ادبی و محمدعلی ساربان به روی صحنه خواهد رفت.

در اپرای هفت شهر عشق خوانندگان مطرح و سرشناس کشورمان همچون سالار عقیلی، روزبه بمانی و روزبه نعمت اللهی به اجرای آثار خود می پردازند. همچنین این سه خواننده در این اپرا نقش آفرینی هایی را بر عهده خواهند داشت. اسفندیار قره باغی، ودود موذن، عباس عابدین زاده، هادی قضات و شاهین آرین از سولیست های این اپرا می باشند.

موسیقی اپرای هفت شهر عشق بر عهده ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهداد روحانی است و رازمیک اوحانیان نیز سرپرستی گروه کر این ارکستر را بر عهده دارد. این اپرا به نویسندگی و کارگردانی محمد عبدی زاده و تهیه کنندگی مرضیه مهدی زاده و علی آقایی در دی ماه سال جاری در تالار وزارت کشور اجرا خواهد شد.

لازم به ذکر است از روز سه شنبه، 13 آذر ماه، پیش فروش بلیت های پنج شب نخست این اجرا آغاز شده و علاقمندان می توانند از طریق سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com اقدام به تهیه ی بلیت نمایند.