اخبار داغ :

نوازنده جهانی فلوت در تهران به اجرا می پردازد

لئو روخاس

موسیقی پارس_شهرزاد جعفری: «لئو روخاس»، نوازنده سرشناس فلوت و پن فلوت، در روزهای شانزدهم و هفدهم اسفندماه سال جاری به همت موسسه «رنگین کمان هنر جوان» برای دومین بار در مرکز همایش های برج میلاد تهران به روی صحنه خواهد رفت.
این نوازنده جهانی پیش از این نیز کنسرتی را با عنوان «پسر خورشید» در فروردین ماه سال 97 برگزار کرد و اکنون پس از چند ماه، مجددا با اجرایی جدید به تهران باز می گردد.

لئو روخاس یک نوازنده فلوت از اکوادور می باشد که توانست برنده پنجمین دوره از مسابقات Das Supertalent، نسخه آلمانی برنامه محبوب Britain’s Got Talent، شود. روخاس پس از ترک سرزمین مادری به همراه همسر لهستانی خود ساکن برلین شد و در این شهر به عنوان نوازنده خیابانی کسب درآمد می کرد. یکی از رهگذران در خیابان به او اطلاعاتی در مورد مسابقه استعداد یابی آلمان داد و روخاس در فصل پنجم از این سری مسابقات ثبت نام کرد. وی با تکیه به مهارت خود در نواختن انواع ساز فلوت توانست به فینال این مسابقات راه پیدا کند که در آن با اجرایی چشمگیر برنده مسابقه شد. پس از برد، آهنگ وی با عنوان «چوپان تنها» روانه بازار شد و در رتبه بندی فروش در شب کریسمس در آلمان به مقام 48 رسید.

گفتنی است بلیت های کنسرت لئو روخاس در تهران از طریق سامانه فروش اینترنتی بلیت با قیمت 70 هزار تا 250 هزار تومان به فروش می رسد. همچنین به نظر می رسد به دلیل طرفداران بسیاری که این نوازنده در ایران دارد، کنسرت پیش رو با استقبال خوبی از سوی مخاطبان رو به رو شود.