اخبار داغ :

کدام خوانندگان پاپ تا پایان امسال قطعه جدید منتشر می کنند؟

موسیقی پارس: در روزهای پایانی سال و در آستانه بهار اکثر خوانندگان قصد دارند تا آثاری زیبا و شنیدنی را به هواداران خود تقدیم کنند تا در عید نوروز هواداران با قطعه های تولید شده، بهترین خاطره ها را بسازند.
گزارشی از آخرین اخبار تولید تک ترک ها در بخش موسیقی پاپ را تهیه کرده ایم که در ادامه می خوانید:

«محمد علیزاده» که دی ماه سال جاری آلبوم پرفروش «گفتم نرو» را منتشر کرده است؛ قصد دارد تا در آستانه بهار قطعه ای عاشقانه و احساسی را به هوادارانش تقدیم کند. «صدرالدین حسین خانی» در رابطه با زمان انتشار این تک ترک به خبرنگار موسیقی پارس گفت که این اثر در دهه آخر اسفند ماه منتشر خواهد شد.

«فرزاد فرزین» که اخیرا تیتراژ سریال عاشقانه با عنوان «اقیانوس» با صدای او منتشر شده است؛ اواخر این هفته کار جدیدی را تقدیم هواداران خواهد کرد. «یاحا کاشانی» ترانه سرای این اثر می باشد و «میلاد بابایی» نیز ساخت ملودی را بر عهده داشته است.

«رضا صادقی» به زودی ویدئوی «من دوست دارم» از آلبوم «یعنی درد» را منتشر خواهد کرد. گفتنی است، این قطعه با ترانه «محسن حق نظری»، ملودی «محمد عابدینی» و تنظیم «سعید زمانی» همراه است. همچنین در تولید این اثر «آبتین حسینی» و «محمدرضا نجفی امامی» با «صادقی» همکاری کرده اند.

«فریدون آسرایی» نیز در حال تولید قطعه ای است که به صورت تصویری و به مناسبت روز مادر پخش خواهد شد. ترانه این قطعه را «عبدالجبار کاکایی» سروده است. همچنین «بهروز صفاریان» تنظیم و «بهنام کریمی» و «احسان نی زن»، آهنگسازی این اثر را بر عهده داشتند.

«امید حاجیلی» خواننده موفقی که اکثر آثار او تمی شاد دارد نیز به زودی قطعه «پریزاد» را منتشر می کند. «محمدرضا مرادی» و « حمیدرضا مرادی» از جمله هنرمندانی هستند که در ساخت این اثر با «حاجیلی» همکاری کرده اند.

«مهدی مدرس» نیز قصد دارد قبل از آغاز سال جدید و همچنین اوایل سال نو، سه قطعه منتشر کند. قطعه «عشق است» با ترانه «رامین حسینی»، تنظیم، میکس و مسترینگ «رضا پناهی»، قطعه «گیج» با شعری از «میلاد میربستانی»، آهنگ و تنظیم «شاهین طاها» و همچنین قطعه «از کجا پیدات شد» همراه با ترانه ای از «علی پرمهر» و آهنگ و تنظیم «مسعود مفیدی» آماده پخش است و به فاصله زمانی مناسب به مخاطبان تقدیم خواهد شد.

«مهدی احمدوند» که اخیرا آلبوم موفق «ساعت هفت» را وارد بازار موسیقی کرده است؛ قصد دارد تا پیش از عید نوروز قطعه جدیدی را منتشر کند. این اثر که احتمالا نام آن «اگه بارون بباره» خواهدبود؛ فضای عاشقانه ریتمیک دارد.

«علیرضا طلیسچی» قطعه «آهنگ غمگین» را ساخته است و قصد دارد ۲٠ اسفند ساعت ۱۸ آن را در اختیار مخاطبان قرار دهد.

شایان ذکر است قطعه «من آدم رویای تو نسیتم» اثر «اشوان» امروز شنبه 14 اسفند و قطعه  جدید «سیامک عباسی» با عنوان «اون منم»، ۱۵ اسفند ماه منتشر خواهد شد. «سامان جلیلی» و «عماد طالب زاده» نیز قطعاتی را تولید کرده اند که زمان دقیق انتشار آن هنوز اعلام نشده است.

    دیدگاه های شما

  1. سامان لیاقت گفت:

    واقعا آلبوم مهدی احمدوند عالی بود در حدی که حسادت کوتوله ها رو دیدیم و مطمعناً کارای بعدیشم بهتر میشه و خار میشه تو چشم دشمناش و #اگه_بارون_بباره میترکونه ♥