اخبار داغ :

کلاس‌های آموزش آنلاین مبانی موسیقی آرش فولادوند

موسیقی پارس : کلاس‌های آموزش آنلاین مبانی موسیقی آرش فولادوند رهبر ارکستر فیلارمونیک پاریس شرقی در دروه‌های مختلف برگزار می‌شود.

کلاس‌هایی که در این دوره در نظر گرفته شده، کلاس‌های مبانی موسیقی برای هنر‌آموزان مبتدی و کلاس‌های کرال بهار از سطح متوسط تا پیشرفته است. این کلاس‌ها با تدریس مستقیم آرش فولادوند از پاریس و به صورت آنلاین برگزار می‌شود و افراد مستعد و علاقمند به موسیقی می‌توانند با ایشان تعامل داشته باشند و توانمندی‌های ذاتی خود را پرورش دهند.

جدای از کلاس‌های آموزش آنلاین، آزمون تست و آنالیز صدا هم برای علاقه‌مندان در نظر گرفته شده است. این آزمون‌ها توسط اعضای ارکستر فیلارمونیک پاریس شرقی و خود آرش فولادوند بررسی شده و جایگاه صدا، سواد موسیقیایی و حس شنوایی آن‌ها سنیجده می‌شود.

فولادوند که در سال‌های اخیر سعی کرده موسیقی را به خارج از مرزهای ایران وارد کند، در این دوره‌ها از آهنگسازان و نوازندگان مختلف فرانسوی نیز دعوت کرده تا هر چندوقت یک‌بار موسیقی را به علاقه‌مندان آموزش بدهند.

آکادمی موسیقی فولادوند ، یکی از اولین آکادمی های آنلاین موسیقی در جامعه ایرانی می باشد که توسط آرش فولادوند، پایه‌گذاری شده است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت Www.afocademy.com مراجعه کنند.