اخبار داغ :

«کمکم کن» اثری مشترک از «فرزاد فرزین» و «فریدون آسرایی» منتشر می شود

موسیقی پارس: «فرزاد فرزین» و «فریدون آسرایی» دو خواننده سرشناس موسیقی پاپ، در جدیدترین همکاری خود با سریال «عاشقانه»، قطعه مشترکی را آماده پخش کرده اند. «کمکم کن» با صدای «فرزاد فرزین» و «فریدون آسرایی» با همکاری «بابک زرین» و ترانه ای از «مونا برزویی» به زودی منتشر می شود.
این دو خواننده پیش از این تیتراژ های ابتدایی و انتهایی این سریال نمایش خانگی را در قطعاتی جداگانه به مخاطبان تقدیم کردند؛ اما اینبار اجرای مشترکی داشته اند که همزمان با پخش قسمت پنجم این سریال منتشر خواهد شد.
سریال «عاشقانه» به کارگردانی «منوچهر هادی»، تهیه کنندگی «مهدی گلستانه» با بازی هنرمندانی چون «فرزاد فرزین»، «محمدرضا گلزار»، «هومن سیدی»، «مهناز افشار»، «ساره بیات»، «بهاره کیان افشار» و… همراه است و قسمت پنجم آن دوشنبه ۲۸ فروردین وارد بازار نمایش خانگی می شود، عصر این روز نیز قطعه «کمکم کن» منتشر خواهد شد.
گفتنی است در روزهای اخیر، شایعاتی مبنی بر توقف تولید سریال «عاشقانه» مطرح شده بود که روابط عمومی این سریال اعلام کرد به دلیل رفتار غیرحرفه ای و سوء مدیریتی برخی افراد، وقفه ای کوتاه و گذرا در امر تولید به وجود آمد که در حال حاضر مشکلات برطرف شده است و فیلمبرداری این مجموعه از امروز ۲۱ فروردین کلید خورد و به زودی پایان می یابد.