اخبار داغ :

کنسرت تابستانی «بابک جهانبخش» در شیراز برگزار شد

موسیقی پارس: کنسرت تابستانی «بابک جهانبخش» در روزهای پانزدهم و شانزدهم شهریور ماه در شیراز برگزار شد. این خواننده مطرح موسیقی پاپ، بار دیگر در آخرین ماه تابستان در تالار حافظ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیراز به روی صحنه رفت تا شب خاطره انگیزی را برای هوادارانش رقم بزند.
وی در این کنسرت گلچینی از قطعات محبوب خود همچون؛ «دیونه جان»، «منظومه احساس»، «شاید»، «برف» و… را در میان همخوانی پرانرژی و استقبال پرشور هوادارانش اجرا کرد که فضای بسیار شاد و هیجان انگیزی را به وجود آورد. در ابتدای این اجرا با اهنگ شاد دیوانه جان به روی صحنه امد و پس از ان منتخب قطعات محبوب خود به رهبری «رضا تاجبخش» را اجرا کرد.

این اجرا به تهیه کنندگی اقای طهمورث و منتصری برگزار شد که از همکاریشان کمال تشکر و قدر دانی را داریم .

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”1424″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”300″ thumbnail_height=”199″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”90″ number_of_columns=”2″ ajax_pagination=”0″ show_all_in_lightbox=”0″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]