اخبار داغ :

کنسرت عاشقانه های پاپ در اردیبهشت ماه برگزار می شود

اکسیر

موسیقی پارس_ملیکا انصاری: موسسه فرهنگی هنری «اکسیر نوین»، کنسرت عاشقانه های پاپ را با اجرای مشترک سیامک عباسی، مهدی یراحی، حامی، رضا صادقی، امیر عباس گلاب و روزبه نعمت الهی برگزار می کند.
این کنسرت مشترک که با تنظیم و رهبری رضا تاجبخش و همراهی ارکستر سمفونیک تهران، با سرپرستی گروه توسط محمدرضا عقیلی روی صحنه می رود، 24 و 25 اردیبهشت ماه در سالن وزارت کشور برگزار می شود.
برای اولین بار است که کنسرت مشترک با حضور چندین خواننده در تهران و حتی در ایران برگزار می شود و برای علاقه مندان به موسیقی پاپ خوانندگان ایرانی، اتفاقی جالب توجه است که توسط شرکت «اکسیر نوین» رقم می خورد. انتخاب این خوانندگان در اوج تفاوت، در کنار هم ترکیبی هوشمندانه و خاص است، چرا که در این کنسرت سلایق تمامی مخاطبان به طور تقریبی پوشش داده شده است و هر کس برحسب ذائقه ی خود، قطع به یقین می تواند از این کنسرت مشترک لذت ببرد.
نکته ی قابل توجه دیگر آن است که هر کدام از این خوانندگان در اجرای صحنه ای و کنسرت به صورت مجزا، سابقه ی پر باری دارند و از این منظر هم اطمینان در درخشش شب کنسرت مشترک عاشقانه های پاپ، چند برابر است. شاید به نظر برسد که در مجموع صدای بم در این کنسرت بیشتر شنیده شود اما امضای خاص هر یک از این خوانندگان، موضوعی است که می تواند از تکراری شدن جلوگیری کند و بیش از پیش مخاطبان را به وجد آورد. دیدن اجرای چندین خواننده ی موفق و ارکستر سمفونیک تهران در کنار هم، جدا از خلاقیت برگزار کننده، اتفاق و یا شاید بتوان گفت لذت بدیعی است که در ایران برای اولین بار رخ می دهد و به نظر می رسد که مخاطبان موسیقی از این رویداد هنری در کنار رضایت، حمایت خواهند کرد.