اخبار داغ :

گزارش تصویری کنسرت مسیح وآرش تهران 2 اردیبهشت 97

مسیح و آرش

موسیقی پارس: شامگاه یک شنبه دوم اردیبهشت ماه، مسیح و آرش به تهیه کنندگی شرکت آراد در تهران به روی صحنه رفتند.
کنسرت تهران طی دو شب متوالی (اول ودوم اردیبهشت) در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار گردید که با استقبال کم نظیر مخاطبان روبرو شد.
از همان ابتدا که بلیط های کنسرت در مدت زمان اندک به فروش رفته بود، چیزی جز کنسرت با شکوه انتظار نمي رفت اما شور و حال مردم در کنسرت های این دو خواننده نسبت به اجراهای قبلی بیشتر بود و شاید بتوان گفت جزو اجراهای متفاوت آنها بود.
این کنسرت با تیزر تبلیغاتی برخی از خوانندگان از جمله شهاب مظفری شروع شد و بعد از آن آرش و مسیح با یکی از آهنگهای پر طرفدار خود «تو که نیستی پیشم» به روی صحنه آمدند.
نور پردازی خلاقانه که حین اجرا برگزار می شد جلوه ی خاصی به صحنه و محیط داده بود که باعث ایجاد شور و هیجان فوق العاده ی کل سالن و تماشاچیان شد.
بعد از اجرای دو قطعه ی پر انرژی، قطعه ای آرام و عاشقانه را اجرا کردند که با همخوانی مخاطبان همراه بود.
حین احوال پرسی در کنسرت هم آرش با شوخی ها و طنازی های کوتاه خود مثل شوخی با قطعه ی «گلی»، شرایط را از یکنواختی بیرون می آورد؛ هر چند که قطع شدن چند باره ی صدا و مشکل صوتی که پیش آمد؛ او را آزرد و باعث گفتن جملاتی مانند: «ما رو از قطع کردن میکروفون میترسون» و «خدا رو شکر این بار قطع نشده»، شد که نشانه ی نارضایتی او از امکانات و شرایط بود. اولین بار میان صحبت های او این اتفاق افتاد و بار دوم اواخر کنسرت حین اجرای یکی از آهنگ های غمگین بود.
از مهمانان ویژه ی برنامه به غیر از حضور افراد سرشناس حوزه ی تهیه کنندگی موسیقی همچون محسن رجب پور، می توان به حضور پدر و مادر مسیح و آرش اشاره کرد که از جمله اتفاقات مهم این کنسرت بود.
اجرای یکی از قطعات تک خوانی شده توسط مسیح هم از دیگر اتفاقات جالب اجرای دیشب بود.
همراهی و استقبال مخاطبان هنگام اجرای اکثر قطعات، مهر تاییدی به برگزاری موفق کنسرت مسیح و آرش در تهران به حساب می آمد.