اخبار داغ :

آخرین آمار و اطلاعات از نظرسنجی بهترین اجرای زنده پاپ در موسیقی پارس

موسیقی پارس: موسیقی پارس طی یک نظرسنجی که با قرعه کشی و اهدای بلیت (به یک نفر و همراهش) در کنسرت خواننده مورد علاقه همراه است؛ از هواداران خواسته تا از میان خوانندگان پاپ به بهترین اجرای زنده رای دهند.
یک دوم از زمان فرصت برای شرکت در این نظرسنجی که از ابتدای دهم بهمن ماه راس ساعت ۱۲ شب آغاز شده، گذشته است؛ نظرسنجی میان سی خواننده در سه گروه ده نفره در حال برگزاری است که نتایج آن تا این لحظه به شرح زیر است:
در گروه اول «فرزاد فرزین»، «محسن یگانه»، «بنیامین بهادری»، «حامد همایون»، «رضا صادقی»، «میثم ابراهیمی»، «رضا گلزار»، «فریدون آسرایی»، «شهرام شکوهی» و «بهنام صفوی» به رقابت می پردازند که «فرزین» با ۴۲ درصد بیشترین رای را به خود اختصاص داده است و «محسن یگانه» و «بنیامین بهادری» به ترتیب در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.
در گروه دوم نیز «محمد علیزاده»، «زانیار خسروی»، «علیرضا طلیسچی»، «علی لهراسبی»، «احسان خواجه امیری»، «سیامک عباسی»، «اشوان خدابنده لو»، «پازل باند»، «مهدی احمدوند» و «عماد طالب زاده» حضور دارند. «محمد علیزاده» ۳٠ درصد آرا را به خود اختصاص داده است و پس از وی «زانیار خسروی» و «علیرضا طلیسچی» با فاصله ای اندک در جایگاه دوم و سوم به رقابت می پردازند و ممکن است طی روزهای آتی رتبه های شان تغییر کند.
گروه سوم نیز شامل خوانندگانی چون «سیروان خسروی»، «بابک جهانبخش»، «مهدی یراحی»، «سامان جلیلی»، «مازیار فلاحی»، «حمید عسگری»، «امید حاجیلی»، «علی عبدالمالکی»، «سون باند» و «مهدی مدرس» است. در این گروه نیز «سیروان خسروی» با کسب ۴٠ درصد آرا پیشتاز است و «بابک جهانبخش» و «مهدی یراحی» جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص داده اند.
شایان ذکر است این نظرسنجی شامل دو بخش است.بخش اول آن در تلگرام موسیقی پارس و بخش دوم آن در پیج رسمی اینستاگرام سایت موسیقی پارس برگزار خواهد شد. پس از ۵ روز سه خواننده برتر هر گروه، به مرحله بعد راه می یابند. نام ۹ خواننده فینالیست در اینستاگرام قرار خواهد گرفت تا هواداران اینبار در مرحله آخر به بهترین اجرای زنده رای دهند.
لازم به ذکر است قرعه کشی بلیت کنسرت از میان ۹ خواننده برتر مرحله نهایی است و در میان افرادی برگزار می شود که در مراحل این نظرسنجی شرکت کرده و به یکی از ۹ خواننده برتر رای داده باشند.

    دیدگاه های شما

  1. ستاره طبری گفت:

    رای من به فرزاد فرزین است

  2. رضا طاهری گفت:

    محسن یگانه