اخبار داغ :

آخرین جزییات از صدور مجوز کنسرت خیابانی

موسیقی پارس_شهرزاد جعفری: کنسرت خیابانی مسئله ای جذاب است که از سوی همایون شجریان مطرح شد و با استقبال دیگر خوانندگان و همچنین دوست داران هنر و موسیقی همراه شد. الهام فخاری، عضو شورای اسلامی شهر تهران، در گفت وگویی با روزنامه ی آرمان از صدور مجوز برای برگزاری کنسرت های خیابانی خبر داد.

وی در این باره بیان داشت که در این خصوص با وزیر ارشاد صحبتی داشته و مجوز های لازم را از وزارت ارشاد دریافت کرده اند. طبق گفته ی فخاری باید مجوزهای انتظامی نیز اخذ شود که در اینجا شورا، نقش تسهیل گر و هماهنگ کننده را ایفا خواهد کرد. وی همچنین اضهار کرد علاوه بر هنرمندانی که برای اجرای رایگان این برنامه اعلام آمادگی کرده اند، هنرمندان خیابانی و کمتر شناخته شده نیز می توانند در فضایی مشخص به اجرای برنامه ای کوتاه و نه کنسرت بپردازند. این موضوع نیز در کمیته هنری کمیسیون مطرح شده و پیگیر اجرای آن هستند.

پس از مطرح نمودن ایده ی کنسرت های رایگان خیابانی توسط همایون شجریان که با استقبال مردم نیز همراه شد، تعدادی از خوانندگان کشورمان همچون شهرام شکوهی، امیر عباس گلاب، فرزاد فرزین، رضا شیری، حمید هیراد، بابک جهانبخش، عماد طالب زاده و… ضمن تحسین این امر و تشکر از همایون شجریان، آمادگی خود را برای برگزاری کنسرت های خیابانی اعلام کردند.