اخبار داغ :

آلبوم «ابراهیم» با صدای محسن چاوشی منتشر شد+ کاورهای آلبوم

آموسیقی پارس_شهرزاد جعفری: آلبوم پر حاشیه ی محسن چاوشی با عنوان «ابراهیم»، سرانجام پس از چندین ماه انتظار و پشت سر گذاشتن فراز و نشیب های بسیار، صبح امروز، یکشنبه 11 شهریور ماه 97، با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد و انتظار هواداران وی برای شنیدن این آلبوم به پایان رسید.

این آلبوم به همت موسسه فرهنگی هنری سگال رسانه معاصر انتشار یافت که هادی حسینی، مهدی معزی و ابوالفضل افشاری به ترتیب تهیه کننده، مدیر اجرایی و مدیر هماهنگی این مجموعه می باشند.
آلبوم ابراهیم دارای 6 قطعه می باشد با عنوان های 1.ببر به نام خداوندت، 2.در آستانه ی پیری، 3.همراه خاک اره، 4.لطفا به بند اول سبابه ات بگو، 5.ای ماه مهر، 6.جهان فاسد مردم را که طبق گفته ی محسن چاوشی ساخت هر یک از قطعات آلبوم 3 ماه طول کشیده است.

اشعار قطعات آلبوم ابراهیم همگی برگرفته از کتاب غزل «منجنیق» اثر حسین صفا می باشد. حسین صفا سرودن شعر را از نوجوانی و با گرایش به قالب غزل آغاز کرد. او در کارنامه ی خود علاوه بر غزل، تجربه های موفقی در سرودن شعر سپید نیز دارد.

آهنگسازی تمامی قطعات این آلبوم را محسن چاوشی بر عهده داشته است. تنظیم قطعه ی 4 را شهاب اکبری و تنظیم قطعات 5 و 6 را فرشاد حسامی انجام داده است. فرشاد حسامی که موسیقی را از کودکی به صورت خودآموز با یادگیری ساز کیبورد آغاز کرد، تا کنون به عنوان تنظیم کننده و انجام میکس و مسترینگ با هنرمندان بسیاری همکاری داشته است.

نوازنده ی پیانو قطعات آلبوم، توحید نوری و نوازنده ی ویولن و سه تار میثم مروستی می باشد. گیتار الکتریک این قطعات را نیز عادل روح نواز نواخته است. عادل روح نواز موسیقی را به صورت خود آموز به همراه برادرش علی روح نواز آموخته است. او همکاری و نوازندگی در کنسرت های متعدد را در کارنامه ی خود دارد و در حال حاضر روی آلبوم گروه آکرووایا و آلبوم بی کلام خود متمرکز است.

گفتنی است محسن عسگری نیز طراح گرافیک آلبوم «ابراهیم»، تازه ترین اثر محسن چاوشی می باشد.