اخبار داغ :

احتمال حضور محمدرضا شجریان بر روی صحنه شدت گرفت

موسیقی پارس_آذین فلاح:این روز ها بعد از انتشار آلبوم موفق «طریق عشق»  آلبومی که حاصل کنسرتی است که «محمدرضا شجریان» و «گروه عارف» در سال 67 برگزار کرده اند  و کسب محبوبیت  فراوان آن،  بار دیگر جای خالی استاد بر روی صحنه از سوی هوادارانش به شدت حس می شود.
این آرزوی هوادارن چند وقتی است که به نظر می رسد خیلی دور ازدسترس نیست.

مرادخانی معاون هنری وزارت ارشاد درباره فعالیت‌های هنری محمدرضا شجریان اعلام کرد : «از نظر دولت، ایشان هیچ منعی برای فعالیت در ایران ندارند و پس از گذراندن دوره درمانی قطعا در این باره اظهارنظر خواهند کرد. ضمن اینکه انتشار آلبوم «طریق عشق» و البته استقبال خوب مردم از آن نشان داده که فعالیت هنری ایشان در کشور هیچ منع قانونی‌ای ندارد.»
وی همچنین درباره ی وضعیت جسمانی محمدرضا شجریان گفت:  «وضعیت جسمانی شجریان خوب است و در حال گذراندن دوره فیزیوتراپی است. با قراری که با خانواده ایشان داشته‌ایم، منتظر اتمام دوره درمانی شجریان خواهیم ماند. »
این گفته های مرادخانی در حالی است که چندی پیش همایون شجریان در صفحه ی مجازی خود نوشت:
«پدر روحیه بسیار خوبی دارند. بسیار مثبت هستند و مثل همیشه خنده بر لبان‌شان هست. ما یا بهتر بگوییم عاشقان پدر، باید فقط به خوب شدن پدر فکر کنیم؛ همان‌طور که ما گاه برای مبارزه با غم‌های‌مان به آواز او گوش می‌دهیم.»