اخبار داغ :

از ظاهر متفاوت تا اجرای آخرین اثر

موسیقی پارس: «اشوان» و هوادارانش در نوزدهم آذر ماه شبی خاطره انگیز را کنار یکدیگر خلق کردند.
این خواننده که به تازگی قطعه «منو دریاب» را منتشر کرده است؛ اینبار با موهایی رنگ شده که مربوط به یک نمایش است، بر روی صحنه حاضر شد.
شب گذشته «اشوان» خواننده مطرح موسیقی پاپ در اجرای خود قطعاتی نظیر «تولد»، «بهت مریضم»، «تنها شدم» و «چرا گریه کردم» را در ابتدای کنسرت و با همخوانی هوادارانش اجرا کرد.
شگفتانه کنسرت «اشوان» اجرای قطعه جدید «منو دریاب» بود که با استقبال بی نظیر هواداران روبرو شد.
«برنا شفیع زاده»، «اشکان آبرون»، «آرش سعیدی»، «محسن حسن نیا»، «میلاد عالمی» و «سعید شمس» شاکله اصلی گروه «اشوان» را به رهبری «نیما رمضان» تشکیل می دهند .
شایان ذکر است قطعاتی نظیر «کسی رو ندارم»، «چه خوبه حالم»، «بعد من» و «بگو دروغه» قطعات دیگری بودند که «اشوان» و هوادرانش برای خاطره سازی با یکدیگر هم صدا شدند.
گفتنی است کنسرت نوزدهم آذر «اشوان» به کوشش موسسه آوای دوران به تهیه کنندگی «رسول ترابی» و مدیریت «سمیه کاویانی» طی دوسانس در محل سالن میلاد نمایشگاه برگزار گردید.

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”1450″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”300″ thumbnail_height=”199″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”90″ number_of_columns=”2″ ajax_pagination=”0″ show_all_in_lightbox=”0″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]