اخبار داغ :

استقبال نماینده پارلمان آمریکا از موزیک ویدیوی «فریمن»

فریمن

موسیقی پارس_شبنم فتاحی: فرمین جبارنژاد خواننده پاپ ایرانی، پس از اقدامات «دونالد ترامپ» رییس جمهور آمریکا علیه ایران، مبنی بر محدودیت برای ایرانیان مقیم آمریکا، اثری را به نشانه اعتراض به این قانون اجرا کرد.
وی این قطعه را برای اعتراض به قانون منع ورود خارجی ها به کشور آمریکا توسط رییس جمهور این کشور اجرا کرد که با استقبال کم نظیری از هوادارانش نیز رو به رو شد.

این قطعه «They don’t care about us» نام دارد و با وجود گذشت زمان زیادی از انتشار آن، موزیک ویدیو این اثر با استقبال نماینده پارلمان آمریکا رو به رو شد.

این اثر فریمن از یکی از قطعات «مایکل جکسون» خواننده، ترانه سرا و هنرپیشه آمریکایی، کاور و به زبان انگلیسی اجرا شده است. این قطعه مضمونی اعتراض آمیز علیه خشونت و تبعیض دارد.

«آنا اسکمانی» اولین زن ایرانی-آمریکایی که به مجلس نمایندگان آمریکا راه یافته است، از موزیک ویدیوی این قطعه استقبال و در صفحه شخصی فریمن آن را لایک کرده است؛ وی هم اکنون یکی از دنبال کنندگان صفحه اینستاگرام فریمن جبارنژاد می باشد.

فریمن نیز با اشتراک متنی در صفحه خود بابت استقبال این سیاستمدار از موزیک ویدیوی خود قدردانی کرد:
«ممنونم از خانم آنا اسکمانی اولین نماینده ایرانی در کنگره آمریکا که موزیک ویدیو اعتراضی من به قانون منع ورود ایرانیان به خاک آمریکا رو پسندید و لایک کرد.»