اخبار داغ :

اعتراض هواداران به شرایط نامناسب برگزاری کنسرت در متل قو

موسیقی پارس: پس از برگزاری کنسرت «حامد همایون» در متل قو مازندران، ویدئوی درگیری و اعتراض هواداران با مسئولان برگزاری، توسط بسیاری از افراد، در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد. هواداران از شرایط برگزاری کنسرت بشدت ناراحت و عصبانی بودند و خواستار بودند تا مبالغ واریز شده برای تهیه بلیت، به حساب شان بازگردد.

تعداد قابل توجهی از هواداران به دلیل نارضایتی از مکان و نحوه برگزاری کنسرت به عوامل اجرایی آن معترض شدند. از جمله مواردی که هواداران به آن اعتراض داشتند و با نمایندگان موسیقی پارس در میان گذاشتند می توان به عدم کیفیت مطلوب صدا، عدم سیستم گرمایشی و تهویه مناسب، صندلی های پلاستیکی، فاصله بسیار زیاد میان استیج تا صندلی های انتهایی سالن (۷۲ ردیف صندلی)، برگزاری کنسرت در سالن سازه چادری در حالی که در بلیت، سالن الماس متل قو ذکر شده بود، اشاره داشت.
طبق گفته شاهدان عینی تعدادی از هواداران که انتظار داشتند طبق تبلیغات انجام شده و حتی ذکر شده در بلیت، کنسرت در سالن الماس متل قو برگزار شود، با دیدن سالن با سازه چادری از حضور در کنسرت منصرف شدند. برخی نیز شماره بلیت خود را ذکر می کردند و پول بلیت شان را پس می گرفتند.
شایان ذکر است پس از این اعتراضات گسترده، اصلاحیه ای در بلیت ها انجام شد و در آن سالن سازه چادری ذکر گردید. همچنین از ابتدای کنسرت های نوروزی متل قو اعتراضاتی مبنی بر عدم دید مناسب استیج موجب گشت تا ال سی دی های بزرگی در سالن نصب شود.

 

بلیط ارسالی توسط معترضان که در بلیط به جای سازه چادری سالن الماس متل قو قید شده است.

فایل تصویری زیر هم ارسال شده توسط یکی از معترضان و توضیحات مربوطه می باشد.