اخبار داغ :

تاریخ برگزاری کنسرت مظفری، ابراهیمی، یراحی، علیزاده و جهانبخش تغییر کرد

کنسرت

موسیقی پارس_شهرزاد جعفری: به علت درگذشت آیت الله شاهرودی و اعلام عزای عمومی در سرتاسر کشور، همه کنسرت ها از جمله اجرای بابک جهانبخش، میثم ابراهیمی، مهدی یراحی و شهاب مظفری در تاریخ 5 دی ماه لغو شده است.

بابک جهانبخش، خواننده سرشناس پاپ، با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود از تغیر تاریخ اجرای خود در شهر سیرجان خبر داد: «با توجه به اعلام عزای عمومی در روز چهارشنبه مورخ 1397/10/5 اجرای شهر سیرجان لغو گشته و به تاریخ دیگری که متعاقبا اعلام می شود موکول می گردد»

کنسرت شهر اهواز مهدی یراحی در روز چهارشنبه 5 دی ماه نیز به علت عزای عمومی لغو شده است و هنوز تاریخ جایگزینی برای این اجرا اعلام نشده است. جهت تهیه بلیت های کنسرت 6 دی ماه مهدی یراحی در شهر اهواز می توانید به سایت www.ubelit.com مراجع نمایید.

میثم ابراهیمی، خواننده مطرح موسیقی کشور، در خصوص اجرای تهران پستی را در صفحه شخصی خود منتشر کرد و توضیح داد: «طبق اعلام دفتر موسیقی وزارت ارشاد و عزای عمومی در سراسر کشور توسط دولت به علت درگذشت “آیت الله شاهرودی” کنسرت فردا(5 دی ماه) لغو و به تاریخ 8 اُم شنبه موکول شد..دوستان عزیز می توانید با همین بلیت خریداری شده شنبه به سالن برج میلاد تشریف بیارید»

کنسرت شهاب مظفری در شهر آبادان نیز با اعلام وی از تاریخ 5 دی به 7 دی ماه تغییر پیدا کرده است. بلیت های کنسرت آبادان شهاب مظفری را می توانید از سایت آراد کنسرت به نشانی www.aradconcert.com تهیه نمایید.

محمد علیزاده نیز با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که کنسرت 5 دی ماه وی در شهر گرگان لغو شده و به تاریخ دیگری موکول خواهد شد. تاریخ جدید به زودی به خریداران بلیت اعلام می گردد.