اخبار داغ :

تولدت مبارک اَشوان!

موسیقی پارس – حانیه امین آبادی: اَشوان در آخرین دیدار خود با طرفدارانش قبل از انتشار اولین آلبوم رسمی خود دوسانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران  به روی صحنه رفت. این كنسرت به همت موسسه فرهنگي و هنري آواي دوران به مديريت خانم كاوياني و تهيه كنندگي رسول ترابي برگزار شد.

این کنسرت به بهانه ی شب تولد اَشوان و تمدید دو کنسرت قبل این خواننده برگزار شد که با استقبال بی نظیر طرفداران وی همراه شد.
به طوری که برای بار سوم بلیط های این اجرا در همان ۵ ساعت اول فروش بلیط رزرو و sold out شدند!

در این اجرا قطعات خاطره انگیز «هنوزم میشه»، «تنهاشدم»، «چرا گریه کردم»، «بهت مریضم» و «چه خوبه حالم» و ۵ ترک از آلبوم جدید اَشوان اجرا شد که قطعه ی «تولدت مبارک» با فضایی متفاوت از اسمش با استقبال طرفداران روبرو شد.

اَشوان برای اجرای قطعه «تبریک» که از قطعات جدید اوست پشت پیانو نشست و دقایقی را برای طرفدارانش پیانو نواخت.

با هماهنگی قبلی و بعد از اجرای قطعه ی تولدت مبارک کیک تولد اَشوان به روی استیج آورده شد و گروه اَشوان به سرپرستی نیما رمضان موزیک تولدت مبارک را اجرا کردند.
اَشوان قبل از فوت کردن شمع آرزو کرد که هرسال کنار طرفدارانش تولدش را جشن بگیرد.

سپس به سعید شمس که تنظیم کننده ی قطعات خاطره انگیز او نیز هست اشاره کرد و گفت که امروز تولد کسی ست که از روزهای اول کار من با من همراه بود.

گیتار بیس این اجرا را «آرش سعیدی» ، درام را «برنا شفیع زاده» که جوان ترین عضو گروه است ،گیتار را «کیان ایرجی» ، ساکسیفون را «مصطفی شعبانی» ،کیبورد را «ساسان هاشمی» و «سعید شمس» و گیتار الکتریک را «نیما رمضان» نواختند.

شب تولد اَشوان میهمانان ویژه ای نیز داشت که میتوان به «ترلان پروانه» ، «هومن نامداری» ، «آرش پاکزاد» «علیشمس و مهدی جهانی» اشاره کرد.

شایان ذکر است که اولین آلبوم رسمی اَشوان بعد از ماه محرم و صفر منتشر خواهد شد.

    دیدگاه های شما

  1. Amiraliii گفت:

    مثلل همیشششه عالییییی