اخبار داغ :

تکذیب ممنوعیت دو سانس اجرای یک خواننده در یک شب

موسیقی پارس: اخیرا خبری مبنی بر دستورالعمل جدید از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درمورد ممنوعیت اجرای دو سانس کنسرت زنده از سوی یک خواننده در یک روز واحد، مطرح شده بود که واکنش های متفاوتی را نیز در پی داشت.
در حالی که گفته می شد، این دستورالعمل به منظور بالابردن سطح اجراهای زنده تهیه شده‌است و در نیمه دوم سال، اجرایی می‌شود؛ پس از مدت کوتاهی تکذیب شد.
معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی انتشار خبر ممنوعیت دو اجرا از یک خواننده در یک روز اظهار بی‌اطلاعی کرد و بیان داشت: «چنین خبری صحت ندارد و تاکنون موضوعی در خصوص ممنوعیت دو سانس اجرای کنسرت در یک روز برای یک خواننده در دفتر موسیقی مطرح نشده است.»
این درحالی ست که در صورت عملی شدن اجرای تک سانسی، با توجه به وضعیت اقتصادی، تامین هزینه‌های برگزاری یک کنسرت، به دغدغه اصلی تهیه‌کنندگان تبدیل می شد و از سوی دیگر زمان برگزاری کنسرت ها نیز شاید به یکی از مشغله های فکری هوادارانی بدل می شد که این موضوع برای شان مهم است.
با توجه به شرایط موجود، اجرای تک سانس خواننده، به نظر به سود تهیه کنندگان و حتی برخی مردم نخواهد بود و شرایط برای چنین اجرایی، در حال حاضر وجود ندارد.