اخبار داغ :

حضور مشترک محمد معتمدی و راجرز واتر در یک آلبوم موسیقی

موسیقی پارس_شهرزاد جعفری: اثر محمد معتمدی و راجر واترز به عنوان خواننده در آلبوم The Long March که متعلق به برادران جبرانی می باشد، منتشر شده و اکنون در سایت های معتبر موسیقی در سراسر دنیا قابل خریداری است.

این آلبوم اثری از گروه موسیقی تریو جبران می باشد که برادران فلسطینی جبران با نام های سمیر، ویسام و عدنان اعضای تشکیل دهنده ی این گروه موسیقی هستند.

آلبوم The Long March یا راهپیمایی به صورت رسمی در تاریخ 12 اکتبر (20 مهر 97) رونمایی خواهد شد؛ اما اکنون در سایت های معتبر موسیقی در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

یک قطعه ی این آلبوم با نام the long march با صدای محمد معتمدی منتشر شده است که نام همین قطعه را برای آلبوم انتخاب کردند. شعر این قطعه از خواجوی کرمانی می باشد و به صورت آوازی روی قطعه ای از تریو جبران و در بیات اصفهان خوانده شده است.

قطعه ی دیگری از این آلبوم با عنوان carry the earth را راجر واترز خوانده که متن این ترانه از سروده های خود واترز می باشد. این قطعه به یاد چهار پسر بچه ای که در سال 2014 در سواحل غزه توسط رژیم صهیونیستی کشته شدند، ساخته شده است.

نام گذاری آلبوم و قطعه های آن بر اساس اشعار و متون شاعر معروف فلسطینی محمود درویش است و در واقع خط ربط قطعه های آلبوم سروده های این شاعر فلسطینی می باشد.