اخبار داغ :

در جزیره کیش تعدادی از علاقمندان به موسیقی روی زمین به تماشای کنسرت نشستند

موسیقی پارس_منصور جهانی:  بعد از اجرای کنسرت موفق در جزیره کیش؛ خوانندگان گروه موسیقی «سون» چند آهنگ خود را در ساعت 5 بعدازظهر امروز یکشنبه 22 بهمن ماه جاری، به صورت زنده در صفحه اینستاگرام این گروه اجرا می‌کنند.
گروه موسیقی «سون» (هفت) در آخرین کنسرت خود در روز 9 بهمن ماه جاری روی صحنه رفتند و اجرای موفقی را پست سرگذاشتند به طوری‌که با استقبال بی‌نظیر موسیقی دوستان قرار گرفت و به دلیل ازدحام جمعیت، تعدادی صندلی به سالن کنسرت اضافه شد و تعدادی از علاقمندان نیز، به دلیل نبود جا مجبور بودند که روی زمین بنشینند و به این شیوه، به تماشای هنرنمایی اعضای گروه موسیقی «سون» بپردازند.
اعضای گروه موسیقی «سون» در مورد استقبال از کنسرت این گروه در جزیره کیش گفتند: مردم محبت کردند و با ما همراه شدند و شب بسیار خوبی را با آنان سپری کردیم. به طوری‌که به دلیل نبود جا؛ مسئولان سالن تا نزدیکی‌های صحنه صندلی چیده بودند و مردم با فاصله نزدیکی از ما به تماشای کنسرت نشستند و از نزدیکترین جا برای مردم برنامه اجرا کردیم و در واقع سعی داشتیم با آهنگها و اجرایمان از آنان عذرخواهی کنیم.
اعضای گروه موسیقی «سون» در ادامه اظهار داشتند: خیلی دوست داریم برای کسانی که روی زمین به صورت نشسته به تماشای کنسرت نشستند؛ جبران کنیم و در یک کنسرت دیگر، علاقمندانه پذیرای مهر و محبت آنان باشیم.
کیارش پوزشی، آرش قنادی و امیر قنادی؛ خوانندگان گروه موسیقی «سون بعد از اجرای کنسرت موفق در جزیره کیش؛ چند آهنگ خود را در ساعت 5 بعدازظهر امروز یکشنبه 22 بهمن ماه جاری، به صورت زنده در صفحه اینستاگرام این گروه به آدرس https://www.instagram.com/p/Be5lvH4FuWO/ اجرا می‌کنند.
اعضای گروه موسیقی «سون» در کنسرت جزیره کیش عبارت بودند از:
کیارش پوزشی ـ خواننده، آرش قنادی ـ خواننده، امیر قنادی ـ خواننده و ‌نوازنده گیتار کلاسیک و‌ الکتریک، بهروز علی‌یاری ـ نوازنده کیبورد، محمد زمانی‌ها ـ نوازنده کیبورد، سعید حسن‌زاده ـ نوازنده گیتار باس، احمد حضرتی ـ نوازنده بوزوکی، حمیدرضا نصرالهی ـ نوازنده پرکاشن، پژمان فرهمند پرکاشن، محمد رضوانی‌زاده ـ نوازنده گیتار کلاسیک و‌ الکتریک، رضا رفتاری ـ نوازنده درامز و سعید شعبانی ـ نوازنده ساکسیفون.