اخبار داغ :

«سیروان خسروی»: هفته آخر اسفند در تهران به روی صحنه می روم

موسیقی پارس: «سیروان خسروی» خواننده مطرح موسیقی پاپ که آخرین اجرای او به بهمن ماه سال گذشته بر میگردد؛ پس از مدتی که ترجیح داده بود در سکوت رسانه ای فعالیت کند، اینبار در سایت شخصی خود ویدئویی را منتشر کرده است و از آخرین فعالیت هایش از جمله انتشار آلبوم، راه اندازی سایت شخصی و آغاز تور کنسرت هایش صحبت کرده است.
شرح صحبت های «خسروی» را در ادامه می خوانید:

آخرین کنسرتی که در تهران برگزار کردم، بهمن ماه 94 بود، پس از آن تصمیم گرفتم برای آنکه حداقل برای خودم تکراری نباشد، تا زمانی که نتوانم تغییرات اساسی در شیوه برگزاری اجراها و قطعات ایجاد کنم، اجرایی نداشته باشم. برای پخش آلبوم نیز قصد داشتیم با شیوه جدیدی در اسفند ماه منتشر کنیم؛ اما به دلیل آنکه این امر به سطح کیفی مورد نظرم نرسید، آلبوم منتشر نشد. البته معمولا خود را مقصر می دانم اما در این موضوع تقصیری ندارم چون من و تیم همراهم برای دست یابی به نتیجه دلخواه تمام تلاشمان را انجام دادیم.
وی در خصوص جزییات آلبوم جدیدش نیز گفت: این آلبوم دارای 6 قطعه ی جدید و 2 قطعه ی پخش شده با نام های «سوژه هات تکراریه» و «قاب عکس خالی» می باشد. تصمیم گرفتیم هر آهنگ جدید از آلبوم را با فاصله زمانی ۲ هفته نسبت به آهنگ بعدی منتشر کنیم؛ بنابراین این هفته اولین قطعه جدید را پخش، و دو هفته آتی آهنگ بعدی را نیز منتشر خواهیم کرد. باقی قطعات هم در سال جدید پخش خواهد شد.
«خسروی» در رابطه با راه اندازی سایت خود و ویژگی های آن نیز گفت: یکی از کارهایی که در سال گذشته برای آن وقت زیادی صرف کردیم، طراحی وب سایت جدیدم بود. از طریق وب سایت جدید ما به شیوه ای تازه به هواداران دسترسی خواهیم داشت برای مثال متوجه می شویم کدام یک از هواداران در کنسرت ها حضور داشته اند یا آلبوم را خریداری کردند و… به این شکل می توانیم پاسخ گوی محبت آنان باشیم.
قطعات جدید را نیز از طریق وب سایت مان منتشر می کنیم و هواداران حق انتخاب خرید یا دانلود رایگان دارند، اما هواداری که حمایت می کند با کسی که اثر را رایگان دانلود می کند تفاوت هایی دارد، برای مثال کسی که قطعه جدید را خریداری کند، ۱۵ امتیاز به حساب کاربری اش واریز می شود.
وی همچنین یاد آور شد: همان طور که در صفحه اینستاگرامم گفتم، بسته ویژه آلبوم کنسرت آنپلاگد حاوی یک کد بوده است و هوادارانی که این بسته ها را خریداری کرده اند با وارد کردن آن کد، 50 امتیاز در حساب کاربری خود دریافت خواهند کرد.
یکی از کاربرد های این امتیازها در کنسرت ها می باشد،به گونه ای که بخشی از صندلی های خوب سالن تنها برای هوادارانی که امتیاز بالاتری دارند، قابل خریداری است. همچنین ممکن است کنسرت هایی را مختص هوادارانی که امتیازشان زیاد است، برگزار کنیم؛ تا اینگونه تفاوتی قائل شویم و پاسخ حمایت شان را بدهیم.
با وجود این روند جدید، اولویت ها در مسائل مختلفی چون رونمایی آلبوم ها، عکس گرفتن و… مشخص است؛ متاسفانه چندین بار شاهد این موضوع بودم که تعدادی از حامیان اصلی از عکس گرفتن جا مانده اند و این اتفاق همیشه من را ناراحت می کند. اما خوشبختانه با این شرایط جدید همه چیز مشخص شده و همراه با برنامه ریزی است.
در پایان «خسروی» در خصوص برگزاری تور کنسرت هایش نیز گفت: کنسرت هایم از هفته آخر اسفند ماه در تهران آغاز می شود و بعد از آن در ایام عید در شهرستان به اجرای برنامه می پردازیم. در ادامه پس از عید نیز در تهران و شهرستان ها تور کنسرت ها را شروع می کنیم. با وجود آنکه تعداد کنسرت ها و اجرای زنده ام در سالی که گذشت کم بوده است؛ اما سال ۹۵ را سخت ترین سال زندگی ام از لحاظ کاری می دانم چرا که فشار ها و استرس های زیادی را متحمل شده ام، امسال را برای خودم یک قدم رو به جلو می دانم و امیدوارم تا نتیجه ی این زحمات نیز برای من و مخاطبانم رضایت بخش باشد.