اخبار داغ :

فستیوال موسیقی ققنوس طی پنج شب برگزار می شود

موسیقی پارس_شهرزاد جعفری: فستیوال موسیقی ققنوس از دهم تا چهاردهم شهریور ماه در سالن مجلل هتل اسپیناس پالاس (تهران رویال هال) واقع در منطقه ی سعادت آباد تهران برگزار می شود.
این فستیوال که توسط شرکت فرهنگی هنری «ققنوس» با مدیریت محمد حسین توتونچیان مهیا شده است، هر شب میزبان دوستداران موسیقی خواهد بود و در هر یک از شب های این فستیوال، خوانندگان و گروه های مطرح موسیقی کشورمان به اجرای زنده می پردازند.
شب اول این فستیوال موسیقی با اجرای شهرام ناظری، خواننده و آهنگساز موسیقی سنتی ایرانی، آغاز خواهد شد. شب دوم این فستیوال به موسیقی پاپ اختصاص داشته و گروه موسیقی هوروش با اجرای گلچینی از قطعات محبوب خود به روی صحنه خواهند رفت. شب سوم فستیوال ققنوس، ترکیبی از حال و هوای موسیقی ایرانی و کلاسیک با اجرای گروه موسیقی چارتار می باشد. گروه موسیقی کامکارها یکی از برجسته ترین گروه های موسیقی کردی در شب چهارم این فستیوال به روی صحنه خواهند رفت و شب پایانی فستیوال موسیقی ققنوس با اجرای سالار عقیلی و مهیار علیزاده برگزار خواهد شد. جهت تهیه بلیت کنسرت هریک از شب های این فستیوال موسیقی، می توانید به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه نمایید.