اخبار داغ :

مراسم رونمایی از اثر مشترک همایون شجریان و سهراب پور ناظری برگزار می شود

شجریان

موسیقی پارس_شهرزاد جعفری: چهارشنبه 24 مردادماه در تالار وحدت تهران، مراسمی جهت رونمایی از آلبوم موسیقی «ایران من»، تازه ترین تجربه ی همایون شجریان و سهراب پورناظری، برگزار می شود و اجرای این مراسم را «مهدی پاکدل» بر عهده دارد.
در این مراسم رونمایی، علاوه بر عوامل آلبوم و مهمانانی ویژه که در این برنامه حضور می یابند، علاقه مندان و دوستداران هنر نیز می توانند با ثبت نام در سایت www.baranaart.com در این مراسم حضور داشته باشند. در مراسم رونمایی از آلبوم «ایران من» تعدادی از قطعات آلبوم پخش می شود و پس از آن جلسه ای با حضور خواننده و آهنگساز جهت پرسش و پاسخ درباره ی اثر، برگزار خواهد شد. «ایران من»، «راه بی پایان»، «خوب شد»، «قلاب»، «مرگ اسفندیار»، «ابر بهار»، «اسفند نوروزخوانی» و «نوروز»، قطعات این اثر می باشند.
در این آلبوم دل نیا آرام به عنوان خواننده ی سوپرانو، تهمورس پورناظری(نوازنده تار)، آزاد میرزاپور(نوازنده عود)، حسین رضایی نیا(نوازنده دف)، مهیار طریحی(نوازنده سنتور و بم سنتور)، آیین مشکاتیان(نوازنده تنبک، کوزه، کاخن و ضرب زورخانه)، آرشاک ساهاکیان(نوازنده دودوک و کلارینت)، آتنا اشتیاقی(نوازنده ویولون سل)، پیام جوانی(نوازنده بم تار)، سهراب پورناظری(نوازنده کمانچه، سه تار و دیوان) و همچنین نوازندگان سازهای غربی از جمله استفانی بیبو، سارا چازین، تینگ نینگ هو (ویولون اول) فیلیپ برزینا، کیتلین مک شری، کشی الیوت (ویولون دو)، سمسون ون لون، جیمز جافه، گابریل بیستلین (ویولون سل)، رابرت مک کارتی (کنترباس) و کاتلین اسمیت- فرانکلین (فرنچ‌هورن) حضور دارند.
اشکان کمانگری، مهرداد ناصحی و آیین مشکاتیان نیز به عنوان همخوان در این آلبوم همکاری داشته اند.
گفتنی است در این اثرِ مشترک همایون شجریان و سهراب پورناظری، از اشعار شاعرانی همچون فردوسی، سعدی شیرازی، خواجه شمس الدین محمد، اسحاق انور، پوریا سوری و اهورا ایمان استفاده شده است.