اخبار داغ :

نشست خبری کنسرت «محمد رضا عیوضی» در برج آزادی برگزار شد

 

موسیقی پارس: نسشت خبری کنسرت «محمرضا عیوضی» سه شنبه (7 شهریور) در برج آزادی با حضور «بابک صحرایی»، «سعید امیراصلانی»، «علیرضا شمس اسکندری» و اصحاب رسانه برگزار شد.
در ابتدای این نشست خبری سعید «امیر اصلانی» از اصحاب رسانه تشکر بسیار ویژه ای کرد و در ادامه ی صحبت خود گفت: «محمدرضا عیوضی» در سال 76 تیتراژسریال «روزگار جوانی» (مثل یک رنگین کمون هفت رنگ) را خواندند و تا به حال نزدیک به 6آلبوم منتشر کردند؛ همچنین آخرین کنسرت «محمد رضا عیوضی» در سال81 بوده ودراین کنسرت قرار است بعد از 15 سال به روی صحنه برود.
وی درباره کنسرت جمعه (10 شهریور ) ادامه داد: در این کنسرت شاهد موسیقی آنپلاگ و پیشرفته خواهیم بود.
«علیرضا شمس اسکندری» (رهبر ارکستر) در رابطه با قطعاتی که اجرا می شود افزودند: در این کنسرت از میان آثار آقای عیوضی 11 قطعه انتخاب شده که 2 قطعه با پیانو و بقیه آثار با ارکستر اجرا می شود؛ معروف ترین آن (رنگین کمون) می باشد که این قطعه فاقد ریتم اجرا خواهد شد از دیگر آثاری که قرار است اجرا شود (یک روز برفی) و قطعاتی از آلبوم جدید(حس خوب) است.
«علیرضا شمس اسکندری» در ادامه اشاره کرد: این قطعات با ریتم های مختلف (ساز راک بند) و(گروه کر) در کنسرت متفاوت تر از 15 سال پیش اجرا خواهد شد.
«محمد رضا عیوضی» در رابطه باغیبت خود در این 15 سال نیز بیان کرد: درگیر ادامه تحصیل خود بودم این کم کاری به دلیل مسائلی از این قبیل است.
وی درباره ی انتخاب سالن برای اجرای کنسرت خود گفت: به این دلیل برج آزادی را انتخاب کردیم که از نظر امکانات مجهز است و یکی از اتفاقات ویژه ای که در این کنسرت خواهد افتاد از کنسرت فیلم برداری می شود و قرار براین شد که بعدا وارد بازار کنیم.
شایان ذکر است که «بابک صحرایی» نیز در این نشست نوید این را داد که از این به بعد تک آهنگ ها ی بسیار زیادی از «محمد رضا عیوضی» خواهیم شنید و همچنین اضافه کرد: امروزه تک آهنگ ها بیشتر شنیده می شوند و مردم آن ها را بیشتر دوست دارند.
«محمد رضا عیوضی» خاطر نشان کرد: قطعاتی در حال ساخت دارم و درآینده شهرستان ها اجرا خواهیم داشت. همچنین درباره آلبوم (حس خوب)این آثر سبک 15 سال پیش نیست؛ به روزتر شده ولی شعر سالم و تمیز دارد.
لازم به ذکر است که این کنسرت جمعه (10 شهریور) در برج آزادی برگزار می شود.

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”1404″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”300″ thumbnail_height=”199″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”90″ number_of_columns=”2″ ajax_pagination=”0″ show_all_in_lightbox=”0″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]