اخبار داغ :

نشست صمیمانه ی مازیار فلاحی با طرفدارانش


موسیقی پارس_حانیه امین آبادی:ظهر روز یکشنبه ۴ مهر ماه در برج میلاد به همت شرکت هنری ((آوای فروهر)) به مدیریت برادران ((حاتم پور)) مازیار فلاحی با مخاطبان و طرفدارانش دیدار کرد.

این جلسه که به علت محدودیت زمانی و مکانی صرفا برای مخاطبان کنسرت فلاحی تدارک دیده شده بود به مدت ۵ ساعت در سالن همایشات در دو سانس برج میلاد برگزار شد.

مازیار فلاحی در ابتدای جلسه ضمن خوش آمد گویی به طرفدارانش درمورد تاخیر در انتشار آلبوم جدیدش به علت حساسیت هایش صحبت کرد و در ادامه به جایگاهی که عوامل تهیه کننده برای عکاسی با طرفدارانش آماده کرده بودند رفت.

امیر آقازاده عکاس رسمی آوای فروهر عکاسی طرفداران را بر عهده داشت و طبق برنامه تمامی عکسهای این مراسم در کانال طرفداران مازیار فلاحی منتشر میشود.

در آخر مازیار فلاحی با عنوان اینکه ما و شرکت آوای فروهر اولین تیم در ایران هستیم که این نشست را برگزار میکند از حاضرین جلسه تشکر کرد و به عنوان هدیه دی جی پک آلبوم ماه هفتم خود را در اختیار طرفدارانش قرار داد.

گفتنی ست علیرضا طلیسچی در سانس دوم این برنامه میهمان مازیار فلاحی بود.

 

    دیدگاه های شما

  1. anahita-mf گفت:

    یه روز فوق العادهههههه و محشر و فراموش نشدنی برای ما هوادارای آقای عاشقانه ها و احساس و آرامش ما بووود….امیدوارم بازهم این دیدارهای شیرین برامون رقم بخوره..