اخبار داغ :

نمی‌دانم این شایعه از کجا شکل گرفته است ولی من در کمال سلامت هستم!

موسیقی پارس – فرید توفیقی: امیر تاجیک، خواننده با سابقه موسیقی پاپ که این روزها در حال تولید آلبوم جدید خود است، نسبت به شایعه های اخیر در فضای مجازی و خبر حمله قلبی وتکنش نشان داد و این خبر ار تکذیب کرد.

تاجیک در ابتدا برنامه های پیش روی خود را در گفتگوی اختصاصی با «موسیقی پارس» اینگونه بیان کرد: این روزها فعالیت های ورزشی ام را گسترده تر کرده ام و خود را برای ضبط کلیپ جدید آماده می کنم. همچنین تک آهنگ های جدیدی را آماده کرده ایم که طی بازه زمانی های مناسب از رسانه «موسیقی پارس» منتشر خواهیم کرد.

خواننده قطعه محبوب «زیر آسمان شهر» مراحل تولید آلبوم جدید را خود شرح داد: طی ماه های گذشته حدود 8 قطعه منتشر کرده ایم که خود به اندازه یک آلبوم است ولی به هر حال تلاش ما بر این است تا یک آلبوم با پخش فیزیکی هم داشته باشیم که خود نیازمند شرایط ویژه ای است. با چند شرکت وارد مذاکره شده ایم و تلاش می کنیم بهترین تصمیم را در این مورد بگیریم چرا که آخرین آلبوم من بنا به کم لطفی عدم پایبندی شرکت پخش، عملاً پخش نشد و ما هنرمندان همیشه در این زمینه متضرر می وشیم، زیرا با هزینه شخصی کارها را جمع می کنیم و همین باعث می شود تا یک دوره ای دلسرد شویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تا انتهای سال قطعه ای منتشر خواهد کرد یا خیر نیز اذعان داشت: در حال حاضر نمی توانم در این مورد تصمیم بگیرم و هنوز قطعی نشده است چون سه قطعه دیگر باید ساخته شود که به مجموعه جدید من اضافه شود. هنوز در این باره تصمیم قطعی نگرفته ام.

امیر تاجیک خود نیز از خبر حمله قلبی اش که در فضای مجازی و برخی سایت های خبری منتشر شده بود ابراز تعجب کرد و در همین رابطه تشریح کرد: خودم هم این خبر را به تازگی شنیده ام، اتفاقا دیشب کلی تماس داشتم، یکی از مجری های تلوزیون با من تماس گرفت، تمامی دوستان، حتی مادر و پدر من تماس گرفتند تا از حال من جویا شوند که خود من هم نمی دانستم خبر از کجا شکل گرفته و این شایعه چطور رخ داده است. فکر می کنم خبری را اشتباها منتشر کرده اند و از همین طریق آن را تکذیب می کنم.

این خواننده خوش صدا در پایان یک خبر خوب برای هوادارانش داشت: خبری که از طریق رسانه «موسیقی پارس» به مخاطبینم می توانم بدهم این است که امیدوارم هرچه سریع تر کار های مقدماتی کنسرت هایم انجام شود، اگر خدا بخواهد به زودی زود این کنسرت برگزار خواهد شد.

IMG_20151120_201353

منبع: اختصاصی سایت موسیقی پارس