اخبار داغ :

نوازندگی مهرناز دبیرزاده در آلبوم خواننده «کازابلانکا»

مهرناز دبیرزاده

موسیقی پارس_شبنم فتاحی: مهرناز دبیرزاده نوزانده ساز های کوبه ای، از هنرمندان سرشناس کشورمان می باشد و سار زدن را نزد استاد «مرتضی طبیبی» که از شاگردان استاد «محمداسماعیلی» است، آغاز کرد. حدود سه سال پس از شروع نواختن ساز تنبک، تدریس خصوصی را در خانه پدری شروع کرد.
دبیرزاده برای نخستین بار در آلبوم «Low Deep T» که به خوانندگی هنرمند مطرح آفریقایی می باشد، نوازندگی کرده است. این خواننده که در اروپا زندگی می کند، تاکنون دو آلبوم به نام های «Big Love» و «We Are One» را منتشر کرده است.
شهرت آلبوم «Low Deep T» مربوط به قطعه ای می باشد که این هنرمند در سال 2012 برای فیلم «کازابلانکا» خوانده است.این قطعه ی مشهور برای مدتی در رتبه های اول چند سایت مطرح اروپا قرار گرفته بود.
ضبط ساز های مهرناز دبیرزاده در ایران صورت گرفته و فعلا اختصاص به یک قطعه می باشد، اما این نوازنده پیشنهاد همکاری بیشتری را از وی دریافت کرده است. به دلیل شیوه کاری این خواننده قرار است که این قطعه کار شده، در چند ورژن مختلف منتشر شود. همچنین احتمال تهیه موزیک ویدیو برای این قطعه و برگزاری کنسرت در ایران نیز وجود دارد.
بنابر پیشنهاد این خواننده قرار بود این موزیک ویدیو در ترکیه ضبط شود که با توجه به هماهنگی های لازم با دفتر موسیقی وزارت ارشاد، تاکنون خبر قطعی داده نشده است.برگزاری کنسرت در ایران نیز به بررسی شرایط، هماهنگی با دفتر موسیقی و جلسه با تهیه کنندگان نیاز دارد.