اخبار داغ :

پدیده اى از نوع موسیقی تلفیقی در صدر جدول پرفروش های بازار موسیقی

موسيقى پارس: آلبوم موسیقی «من همانم» كه به تازگى با صدای «هوتن هنرمند» منتشر و روانه بازار موسیقی شده است، به دليل آمار بالاى فروش، در صدر جدول فروش آلبوم های دیجیتال،قرار گرفته است .
با توجه به شلوغى بازار موسيقى ، اين آلبوم یک استثنا در بین پر فروشترین آلبوم های دیجیتال در بيپ تونز به شمار مى رود.
پسر ١٨ ساله اهوازى با انتشار نخستين آلبوم خود،به رقابت با پر فروشترین آلبوم های دیجیتال مانند «گفتم نرو» از «محمد علیزاده»، «دوباره عشق» از «حامد همایون»، «گذشتن و رفتن پیوسته» از گروه «بمرانی»، «طرح نو» از «سهیل نفیسی» و «ساعت هفت» از «مهدی احمدوند» پرداخته است.
با بررسى از جهات مختلف، موسیقی آلبوم «من همانم» را ميتوان شبیه به «چارتار»، «دال» و گروه «۱۰:۱۰» دانست، اما با همکاری «مهدی نادی صفایی»، رنگ و جنس کار استقلال خود را حفظ کرده است.
صدای گرم و بیان احساسات از سوی این هنرمند، باعث شده که سابقه کم هنری پديده جوان بازار موسيقى به چشم نیاید و ذهن مخاطب را به این جهت سوق دهد که یک پدیده نوين در موسیقی تلفیقی در جريان است.
گفتنى است آلبوم تلفیقیِ پاپ-راکِ «من همانم»، اثر تازه ای از ساخته های «مهدی نادی صفایی» و صدای «هوتن هنرمند» است که شامل ۶ قطعه با نام هاى «من همانم»، «حوالی تو»، «بخوانم باز»، «مرا نرهان»، «کافیست» و «خاطرات مانده از یک عشق» می باشد.
در اين آلبوم كه به تازگی توسط «بهنام سلیمی» به انتشار رسیده است،هنرمندانى چون «بابک شهرکی»، «احسان نی زن»، «هورآذر زاهدی»، «کوروش بهراد» و «مهدی نادی صفایی» به عنوان نوازنده در این آلبوم حضور دارند.
علاقه مندانِ تهیه آلبوم «من همانم»، ساخته «مهدی نادی صفایی»و صدای «هوتن هنرمند» میتوانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند.
همچنین این اثر از طریق سایت «بییپ تونز beeptunes.com» به صورت دیجیتال قابل خریداری و دانلود قانونی است.