اخبار داغ :

کنسرت کاوه یغمایی لغو شد

موسیقی پارس: جشنواره موسیقی فجر که قرار بود 26 بهمن ماه در 2 سانس میزبان کاوه یغمایی باشد با اتفاقی ناگهانی مواجه شد، کنسرت کاوه یغمایی لغو شد.

کاوه یغمایی که سال 90 پس از مدت های به ایران بازگشت قرار بود پس از مدت 10 سال در کشورمان و در قالب جشنواره موسیقی فجر به اجرای موسیقی بپردازد، پس از اعلام حضور یغمایی در جشنواره موسیقی بازخورد های متفاوتی متوجه این تصمیم شد، زمانی که تمام بلیط های هر 2 سانس این کنسرت در حضور خوانندگانی چون محسن یگانه، سیروان خسروی، احسان خواجه امیری و … با سرعت هرچه تمام تر به اتمام رسید نشان از محبوبیت بالای این سبک و این خواننده در بین آحاد مردم دارد. یغمایی نیز تمرینات خود را با افرادی همچون مسعود همایونی،هومن غفاری، همایون نصیری، آرین کشیشی و … آغاز کرده بود تا اینکه خبر لغو شدن این کنسرت در منابع غیر رسمی منتشر شد. شنیده ها حکایت از این دارد که یکی از عوامل لغو شدن این کنسرت شخصِ «کاوه یغمایی» بوده است که تا حدودی غیر منطقی به نظر می رسد.

موسیقی پارس پی گیری های خود را در این زمینه ادامه خواهد داد.

کاوه یغمایی خواننده و نوازنده و تنظیم کننده و آهنگ ساز راک ایرانی، بزرگ‌ترین فرزند کوروش یغمایی خواننده و نوازنده و تنظیم کننده و آهنگ ساز موسیقی راک ایرانی ست.

منبع: موسیقی پارس