اخبار داغ :

گلایه «سهراب پورناظری» از کلیپی که بدون اجازه در اختتامیه جشنواره فیلم فجر پخش شد

موسیقی پارس: امشب در مراسم اختتامیه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر کلیپی با قطعه موسیقی مربوط به فیلم «رگ خواب» با صدای «همایون شجریان» و آهنگسازی «سهراب پورناظری»، بدون اجازه تولیدکنندگان این اثر پخش شد.
همین موضوع موجب ناراحتی سهراب پورناظری گشته است و او طی یک پست اینستاگرامی در صفحه شخصی خود، ضمن گلایه از این سو استفاده، از اتفاق جالب توجه دیگری نیز پرده برداشت.
متن این یاد داشت به شرح زیر است:
«امشب آگاه شدم که در اختتامیه جشنواره فیلم فجر کلیپی بر روی آهنگ متن فیلم «رگ خواب» با اجرای «همایون شجریان» و آهنگسازی بنده که با استقبال بسیار مخاطبین مواجه شده بود ساخته شده بدون حتی خبر یا اجازه ما، این موضوع من رو بر آن داشت تا شرحی از آنچه بر موسیقی رگ خواب در جریان داوری ها گذشت با شما در میان بگذارم اتفاقی که تا قبل از این سو استفاده دلیلی به بیان آن نمی دیدم.
ماجرا از این قرار است؛ نامزدهای جشنواره فیلم که اعلام شدند با جناب نبوی (داور جشنواره) تماس گرفتم جویا بشم ضعف کار رو در کجا دیدن که جزو انتخاباشون نبود که جواب دادن کجایی سهراب؟ دیروز در جمع داورها ۱٠ بار با شما (شماره قبلی بنده) تماس گرفتیم، کار شما نظر داورها رو جلب کرده بود ولی چون در تیتراژ پایان نوشته شده بود گروه آهنگسازی ما گیج شده بودیم که کی آهنگساز اصلی هست؟ که من پرسیدم مگه اسم من رو در تیتراژ اول و آخر به عنوان آهنگساز فیلم ندیدین؟ مگر اسم کارگردان، فیلم بردار و… در تیتراژ ابتدایی هر فیلم نیست و در انتها نام گروه های کارگردانی و… که با سکوت ایشون و گفتن اینکه دیگه گذشته و شما آرتیست هستین بهتره بگذرین مواجه شدم تا امروز هم دلیلی ندیدم که بازگو کنم چون قطعا شان گروه ما از کارگردان و خواننده تا همه عوامل با این.جوایز و … هم سطح نیست اما با دیدن سو استفاده بدون اجازه از کارم در اختتامیه بهتر بود که با شما در میون بذارم.»